Bloggintresserade

lördag 23 februari 2013

Till min stora stora glädje!


Hoppas ni har haft en skön och lat lördag!
Jo detta med kommentarer på bloggen får jag så många mail angående och nej, man kan faktiskt inte lämna någon kommentar på min blogg - så är det. När jag startade bloggen så valde jag bort att ha kommentarer bara för att hålla den så kravlös och enkel som möjligt, kanske var det dumt, jag vet inte, för visst går man miste om vilka ni är som kikar in här och ni är ju faktiskt, till min stora stora glädje ganska många nu!
Vi får se, kanske smyger jag in en "kommentar-månad" bara för att se...
Nåja, så länge får ni maila mig, det går ju lika bra och jag vill bara säga att jag blir så himlens glad för alla era rara mail! Bara så att ni vet...

Stor kram från mig!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...