Bloggintresserade

fredag 22 mars 2013

Bless this mess...


Bless this mess - för det är alltid kaos när jag ska storstäda! Då kommer jag även på att jag måste möblera om samtidigt, det blir liksom roligare att städa då vilket oftast resulterar i att allt här hemma är en enda röra innan jag kan börja städa...puh...
Nåja, ombyte förnöjer och saker och ting har nu fått en ny plats!
Fortfarande är det dock kaos i hallen där allt hamnar som blir "över" och som jag inte tycker passar in längre, sen ska det förpassas till en av mina redan överfulla garderober. Ja jag har en hel del att göra i helgen som ni förstår...
Men nu tycker jag att vi tar fredagskväll, men först ska jag ska kika runt lite hos er och se vad ni hittat på i veckan!

Skön kväll till er alla!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...