Bloggintresserade

onsdag 15 maj 2013

Inte ens katten vill gå ut...


Det regnar ute, himlen är grå och inte ens katten vill gå ut...
I dag hade jag tänkt att ta tag i den där (med flit) bortglömda fönsterputsningen, vore kul att kunna se ut på all grönska nu känner jag, men med regn blir fönsterputsningen givetvis inställd och ingen är gladare än jag kan jag meddela!
Å andra sidan kommer jag väl inte undan med att ta tag i de där tennisbollsstora dammtussarna som virvlar runt här hemma...
Städning står väl inte direkt överst på min lista av favoritsaker att sysselsätta sig med men med lite musik, kaffe och god choklad så går det liiite lättare att dra runt med dammsugaren, diverse trasor, skurhinken och en trött dammvippa!

Ha en finfin dag allihop!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...