Bloggintresserade

lördag 22 juni 2013

Vackra Vickleby!



Har ju lovat er att göra en liten lista på mina smultronställen här på ön, men när jag fick allt  på pränt så blev allt så tråkigt! Tror nog ni hittar både till Borgholms Slottsruin och fyren Långe Jan...
Så istället får ni följa med mig till små pärlor som jag upptäcker på mina utflykter, både nya och ställen som jag tycker är väl värda ett besök!  

I dag tar vi en tur till vackra Vickleby och Capellagårdens Örtagård...
Detta ställe gillar jag verkligen! Här finner man en riktigt gammal härlig öländsk miljö och i lugn och ro kan man gå runt bland alla vackra växter och örter eller så sätter man sig på någon bänk och bara njuter av all grönska och känner doften av alla blommande rosor!
Ja ett ställe att längta till...och väl värt ett besök enligt mig...










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...