Bloggintresserade

söndag 7 juli 2019

Hjärtat mitt...


Åren går...barnen blir äldre och jag bara yngre :) Jo, jo...
Nåja, idag fyller dottern ett år äldre och ändå så ung!
Kan det verkligen vara 32 år sen du kom till världen??
Bästa V som är en tjej som går sina egna vägar, har skinn
på näsan, kloka tankar och ibland suckar tungt över att ha
en hönsmamma som kacklar i bakhasorna, ja jag vet...
Men det är ju bara av kärlek :)


Arkeolog och lärare med en stor kunskap om Ölands långa historia. 
Vetgirig och kunnig. Här står minsann båda fötterna på jorden 
och spaden djupt ner i den sköna öländska myllan...


Och jag vet att du helst av allt skulle vilja ha en egen get i
födelsedagspresent (!) men näe, då får du nog bygga hagen först!
Annars får väl JAG en get här i trädgården att ta hand om
och jag har nog med mina egna kacklande fjäderfän!


Nåja, glad födelsedag hjärtat mitt! 💕

KRAM

11 kommentarer:

  1. Åh, så fint om din dotter och säkert är du jättestolt!
    Grattis till fina tjejen och stolta mamman!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Happy Birthday to your beautiful, smart daughter Titti.
    Did you grow those strawberries? They look so fresh!
    Mary x

    SvaraRadera
  3. Grattis till dottern
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Happy Birthday to your lovely daughter - my granddaughter is also an Archaeologist.

    SvaraRadera
  5. Happy birthday to your lovely daughter! She is young! My youngest, a son is 31 and he is now taking his board exam. He finished law school. They do grow fast don't they? A goat for a birthday gift is sweet. Beautiful birthday cake.

    SvaraRadera
  6. Happy birthday to your daughter. Beautiful and smart and I know you are so proud.

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott till din fina dotter! Ett sånt spännande yrkesval hon gjort!
    Hurra rop från Skåne!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ja, det är märkligt hur snabbt våra barn blir äldre medans vi inte åldras alls. Haha.
    Stort Grattis både till dig och din fina dotter.
    Kram Libra/Carina

    SvaraRadera
  9. Vilken fin dotter du har! Lättälskad... som min, den äldsta, som dessutom är född på samma dag som din :)

    SvaraRadera
  10. Min dotter är sisådär fyra år yngre än din, så jag förstår dina känslor. Hur gick det så fort?
    Kul att du hittade in till mig, önskar även dig en fin fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
  11. Hei!
    Vakker datter du har. Arkeologi var en gang drømmestudiet, men det er jo deilig å kunne grave i jorda for å få plass til røttene til plantene.
    Klem Anne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...