Bloggintresserade

fredag 5 juli 2019

Där grönskan är extra grön...



Det finns ställen och sen finns det ställen här på ön om man säger så...
Ställen där det alltid råder stillhet och där grönskan är extra grön!


Där samtalen är sådär långa och förtroliga och skrattet alltid är nära.
Det blir mycket prat om livet, växter, ogräs och när jag åker där
ifrån har jag själen full av nya kunskaper, en stor påse med goda
tomater och så all denna ödmjukhet för allt vad odlande heter...




Jag är inte rik på pengar men jag är banne mig rik på vänner och på
helt fantastiska ställen där folk odlar grönt med känsla & kärlek...
DET är minsann stort!

KRAM


10 kommentarer:

  1. Vilket härligt ställe det verkar vara! Ja, sånt värdesätter man! Ljuvliga bilder!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Fint inlägg! Ha en skön weekend.

    SvaraRadera
  3. Dear Titti,

    Beautiful outdoor photos and hope you are enjoying the summer days.

    Hugs
    Carolyn

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart ställe att komma till. Fotona ger en känsla av så mycket mer än bara frid och harmoni. Svårt att sätta ord på känslan.
    Kram Carina
    www.htpp://mammababsan.blogspot.se

    SvaraRadera
  5. Åhh! Ja vänner och grönska det är det bästa. Underbara bilder. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert ställe.
    Ha en skön och bra helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  7. Visst är det så,rikedom kan inte mätas i pengar!!! Underbara foton oxå!! Ha det bäst, kraaam Kate

    SvaraRadera
  8. Kloka ord och vackra foton! Njuter av alla dina sommarinlägg Titti!
    Här är vi just hemkomna från Gotlandsvistelse. Det är ngt visst med ljuset på öar, det minns jag även från tidigare Ölandsbesök för många år sedan.
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Smukke stemningsfulde billeder. Der findes steder, hvor man føler sig hjemme, og hvor man oplever stjernestunder.
    God weekend!

    Hilsen Elna

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...