Bloggintresserade

fredag 23 september 2011

Jag har en söt blogg!


"Du har en söt blogg" - jo jag tackar! Jag har fått en sån fin award...den här gången från den underbara bloggen akissfromthepast.blogspot.com. Jag är såå glad - tusen tack! Nu ska jag skicka den vidare till 15 st andra bloggar som jag ofta besöker, älskar att följa och som jag tycker ni ska kika in till....dom är verkligen väl värda ett besök och har gett mig massor av inspiration! Inte lätt att välja ut 15 st bland alla fina bloggar - men dessa får de bli denna gång! Häng med!


Kika gärna in på dessa fina bloggar - helt underbara!
Ja sen var det 3 frågor till (puh!).....
Min favoritfärg: Alla regnbågens färger (men mest vitt, puderrosa, dovt lila och brunt här hemma!)
Älsklingsmat: ALL vällagad mat av fina råvaror och framförallt tillagad med massor av kärlek - då blir allt gott!
Drömresor: Italien för maten och kulturen, Grekiska övärlden för baden, Engelska landsbygden för den vackra naturen och slotten...och sist men inte minst...Norra Öland för tystheten, himlen och havet!

Det var det! Nu önskar jag er en härlig fredagkväll - det ska jag ha!

Kram!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...