Bloggintresserade

fredag 19 oktober 2012

Varje morgon...


Oj, var tog den här veckan vägen tro? Ja snabbt gick den i alla fall!
Efter många om och men har jag nu äntligen hittat mig en fin grön "grislampa" (Blocket är verkligen en guldgruva att hitta saker och ting på!)
Har mina planer för den...
Ser ni min ros? Den blommar fortfarande med massor av rosa rosor och är full med små knoppar. Det är en buskros som jag i våras planterade i en zinkhink, den har stått ute hela sommaren och jag tog in den tidigt i höstas...sen dess har den blommat och blommat - den verkar trivas som fisken i vattnet över att vara inomhus, hoppas den blommar många veckor till! Varje morgon när jag öppnar dörren från sovrummet möts jag av en sagolik rosdoft - vem kan bli på dåligt morgonhumör då? Inte jag!
Nu vänner, tar vi fredagkväll!

Kram!


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...