Bloggintresserade

lördag 27 april 2013

En liten uppdatering!


Den här utmaning fick jag för 1 år sen...tänkte uppdatera den lite!

1. Vad gjorde du för 10 år sedan? Oj, mitt minne är kort, men gott! Vet med all säkerhet att jag var 10 år yngre då...
2. Vad gjorde du för 1 år sen? Krattade eklöv och funderade på att starta eget.
3. Fem snacks du gillar? Vingummin, Gott & Blandat, kolor, violkarameller och popcorn.
4. Fem sånger du kan utantill? Är ingen större sångbegåvning...hm...men "Den blomstertid nu kommer"...jag kan den både framlänges och baklänges.
5. Fem saker du skulle vilja göra om du var mångmiljonär? 
Skulle direkt köpa mig en tjusig lägenhet i mina favoritstäder Rom och London och sen ett litet mysigt stenhus på engelska landsbygden...och ett i Toscana...
Bjuda mina nära & kära vänner på roliga och spännande resor (tänk att kunna ringa och säga "Arlanda lördag kl.8 - ta med baddräkt, ett glatt humör och lämna din plånbok hemma!") 
Anställa en kock och en butler här hemma...
Ge mamma en liten lägenhet i Rom så hon kunde njuta av miljön, maten och värmen som jag vet att hon älskar så mycket!
6Fem dåliga vanor du har? Morgontrött OCH kvällstrött, tankspridd, ack så tjurig om jag inte får mat på bestämda tider, tidsoptimist...
7. Fem saker du gillar att göra? Resa, fotografera, äta gott, sova och skratta!
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Högklackade skor, päls, kortkorta kjolar, paljetter & glitter! Not me!
9. Fem favoritsaker? Min kaffemaskin, min mac, min klocka från Michael Kors som jag fått av min älskade son, min kudde och mina kameror...
10. Vad jag ångrar? Att jag inte fortsatte min polisutbildning - så dumt!

Det var det! Bra att uppgradera sig ibland....


Ha en fin lördagskväll!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...