Bloggintresserade

fredag 26 april 2013

Jag har nu bloggat ett tag...


Jag har nu bloggat ett tag vänner...
Det startade som ett litet "projekt", ett sätt att jobba med både bilder och text, något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Nu med över 119 000 besökare och 1000 följare (är det verkligen sant?!) vill jag bara tacka er, tacka er allra ödmjukast för att ni finns, för att ni vill och orkar kika in här och följa mig! Det värmer mitt hjärta så mycket och jag säger det jag sagt 1000 gånger förut - det är ni som gör bloggen - jag önskar jag kunde dela ut en ros till er var och givetvis en bit jordgubbstårta men ja, ni får hålla tillgodo med tanken och jag vill att ni ska veta att jag är så glad att ni finns därute och att ni förgyller min blogg varje, varje dag! Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...