Bloggintresserade

fredag 18 mars 2016

1000 inlägg och några vinnare!


Härligt, fredag igen och veckan ramlade iväg väldigt snabbt må jag säga! 
Jamen hallå kära vänner, såg nu till min förvåning att detta är mitt
tusende inlägg, nämen kan det verkligen vara sant??! 

1000 inlägg på bloggen!

Vad har jag svamlat och skrivit om 1000 gånger tro? Hur många bilder 
har det inte blivit genom åren?? Ofattbart, men tydligen sann fakta
om inte Blogger behagar skoja med mig denna fredagskväll...


Jag vet att många lämnar sina bloggar för att gå över till Instagram.
Enklare, smidigare och mobilen är alltid med men jag är tyvärr lite 
dålig på just den biten. Det är ett sånt otroligt bildflöde på Instagram
så jag föredrar fortfarande era bloggar (ja jag vet att jag är en 
 gammal fossil!!) Kanske är det berättandet och fotandet jag vill åt,
att läsa och få en bild av den som är där bakom bloggen...

Näe, nog av svammel och virrum nu!

Utlottning av sköna luktärter står ju på schemat och jag 
är så himla glad att så många ville vara med. Jag önskar 
verkligen att jag hade 55 påsar till er alla att lotta ut!
Men jag har nu dragit vinnare, och de är...

 The Fancy Collection vanns av Ann (Eriklundsliv)
The Chelsea Collection vanns av  Mari (angel at my table)

Bonuspris med liten blandning av både Fancy och 
Chelsea Collection går till Lena (Lenas Trädgård)

Grattis allihop! Maila mig era adresser på 
hwit77@gmail.com
så skickar jag fröerna på en gång!


Ja det stundar en skön helg nu och om vädret tillåter ska 
här eldas både knastertorr julgran och gamla sura löv...

Kram till er alla!

26 kommentarer:

  1. Grattis till dina 1000 inlägg. Grattis till er som vann oxå.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla dina inlägg. Håller med dig att Bloggen är mycket roligare än instag. Och grattis till dina vinnare. Ann känner jag personligen. hihi
    Ha nu en skön och fin helg
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig.... Bloggandet ligger mig mer nära, önskar att jag bloggade lite mer men ....
    Grattis till dina 1000 inlägg :) alla lika underbara :)
    Ha en skön fredagskväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Congratulations, Titti, one thousand posts is quite a feat!
    I am looking forward to read your next thousand posts, and beyond.

    I can see why you prefer to continue to blog instead of moving to Instagram. Even though I blog daily, I prefer its slower pace and how each post forces me to think about the photos I take. Would not want to miss it.

    Wishing you a wonderful weekend,
    Merisi

    SvaraRadera
  5. I too enjoy blogging better. Congratulations on that number! Whau!
    Wishing you a great weekend.

    SvaraRadera
  6. Halloj Titti!
    Om du tycker att du svamlar efter 1000 inlägg och jag är kvar
    hihi, älskar din blogg ♥ Läser varje inlägg och fy tusan nu missade
    jag tävlingen .. ja,ja grattis till er fina som vann. Och så slipper jag
    känna ågren om jag tar dö på dom stackars fröna hihi.
    Ha d gott kramizar Arja

    SvaraRadera
  7. Grattis till 1000 inlägg. Fina bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Och så många fina inlägg du bjudit på sen då! Tusentals grattis! ;) Här har du en fossil till....tycker bloggar är roligare än Instagram, även om jag är där och kollar lite med. Det är så snabbt flöde, man skrollar förbi lite snabbt, bloggen kräver lite mer av både läsaren och bloggaren.
    Så söta lamm i förra inlägget!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Congratulations on your 1000 posts! I'm only in the 300s. Congrats also to the winners of the seed packets. Have a wonderful weekend :)
    Wendy

    SvaraRadera
  10. Du har gjort så många trevliga inlägg och massor av härliga bilder ! Grattis till det 1000 !
    Jag är av den sorten också vad gäller bloggandet, att jag föredrar en blogg framför instagram och som du skriver, få berätta och fota och få lite av människan bakom bloggen. Men snart är man väl stenålders :)

    Önskar dig en fin helg Titti !
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Grattis till din tusen inlägg (undrar hur många jag har ??)
    Jag har både blogg och Instagram, tycker det är lite kul med instagram,
    men har ju det felet att jag skriver nog lite för mycket där, många
    lägger ju bara ut bild men det har ju jag svårt för...

    Tjingelingen ha nu en finfin lördag hälsar Rantamor.

    SvaraRadera
  12. Titti, a big congrats for you-1000 posts! I very like your blog, your photos, your story, writing ♥... I think the blog is better than Instagram – for me. Also congratulations to the winners. I wish you a good time on the blog, and also us! Embrace Jarka

    SvaraRadera
  13. Grattis till tusende inlägget. Och grattis till luktärtsvinnarna.
    Jag har bara en svag aning om vad instagram är. Och ska inte sluta bloggandet av den anledningen iallfall. / Britt

    SvaraRadera
  14. Grattis till 1000 inlägg! Tokgillar din blogg:) Och grattis till vinnarna, jag hann inte riktigt med din utlottning, den här sjukan gör mig tokig.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Grattis till 1 000-inlägget!!! Jag borde nog också titta på hur många jag gjort.
    Jag har inte heller Instagram, så förhoppningsvis kommer min blogg att övervintra.
    Ha en fin weekend!

    SvaraRadera
  16. Tusen inlägg, inte dåligt. Grattis! :-)
    Här har du en till som kör blogg. Har stängt ner Fb och Insta. Bloggar är det bästa!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  17. WOW!!! 1000??? Congratulations out of the little kingdom,
    yeiiii, greetings from me, Méa

    SvaraRadera
  18. I enjoy both blogs and Instagram. I like the quick fix of a .pretty picture, but I enjoy reading longer stories about my blogging friends too

    SvaraRadera
  19. Grattis till 1000 inlägg och grattis till mig som vann!!! Åh, så glad jag blev nu!
    Sluta inte att blogga! Jag vill fortsätta blogga och det är ju trist om alla slutar. Vem ska då läsa mina inlägg? Hihi. Jag läser i alla fall gärna dina i 1000 inlägg till!
    Ha en trevlig kväll och tack för vinsten! Tjoho så kul det känns att vinna!
    Ha en fin kväll!
    Kramar, Ann

    SvaraRadera
  20. Jag gillar också bloggen mera än instagram ;))...så du är inte ensam om det ;))
    Grattis till 1000 inlägg...och till vinnarna ;))
    Ha nu en fin helg !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  21. Grattis till dina tusen inlägg, helt otroligt!
    Så glad jag blir att du föredrar bloggandet! På IG "konsumeras"
    en oerhörd mängd foton. Både dina texter och vackra foton förtjänar
    en längre stund än tummen upp.
    Och grattis till vinnarna!

    Trevlig söndag!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  22. Grattis till Tusen :). Jag håller så med dig. Bloggar är roligare än Instagram. Finns något mervärde i bloggar ändå! Och jag är himla glad att jag hittade hit till dig, så kör du med tusen till!

    SvaraRadera
  23. Kul! Grattis till 1 000 inlägg!

    SvaraRadera
  24. 1000 underbara inlägg med bilder. Det var dina fina foton som gjorde att jag stannade till här och började läsa. Gillade det jag läste.
    Håller med dig om det är med blogg och instagram. Bloggen blir mer skapande och personlig. Instagram blir mer ett bildflöde. Just nu när jag är lite trött (för att Blåögas hjärta inte riktigt vill vara med) är det lättsamt att slänga ut ett foto på instagram istället för att skriva text på bloggen eller att hälsa på hos er andra. Håller nog ändå med dig att bloggar är trevligare... texterna och helheten. Skön söndag till dig. Kram

    SvaraRadera
  25. Congratulations! That is some achievement and you've created such a beautiful and welcoming space here.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  26. Grattis till 1000 inlägg !!! Tack snälla Titti jag blev sååå glad när jag satte på datorn idag!! Jippi fina luktärtor mina favoblommor!!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...