Bloggintresserade

fredag 13 juli 2018

Örter & en hel del lavendel...


Ännu en vecka som bara runnit iväg och så denna värme...
Det enda som överlever här i trädgården är mina örter och lavendeln.
Resten av det blommiga har helt lagt ner. Så jag gör kransar,
buketter, torkar och fryser in och ja sen börjar jag om igen :)


Ett väldoftande nöje med nytta faktiskt...


Ja sen är det fredag den 13:e idag också. En otursdag eller?
Än är dagen inte slut (!) men 13 har alltid varit lite av min tursiffra...
Nog för att jag kan vara skrockfull men det har alltid hänt roliga
saker just den här dagen så jag kanske har bakvänd otur, vem vet!

Nu fredag och en skön efterlängtad helg stundar, tjoho!

KRAM TILL ER ALLA

7 kommentarer:

  1. Happy weekend.....love friday 13 ...hihihihi....love Ria x ☀️

    SvaraRadera
  2. jag är verkligen trött på denna värme. Lite gnäll måste jag få ge ifrpn mig-
    Egentligen räcker det med Myrinvasionen, tittade mig lyckligt omkring vid
    halvfemtiden i morse, såg bara en som kom på diskbänken. Går Du och speglar Dig, sade jag. Joo det är sant ,i morgon kommer min son och hjälper mig med resyen. Anticimex skulle ju komma, men icke sa Nicke, hör har ingen kommit.
    Hoppas detta reder ut sig, Hon talade om att det är ett Getingår i år, här hsar vi inte sett varken getingar eller Bin. Bara myrir

    SvaraRadera
  3. förlåt glömde satt berömma Dig för dina fina foton, mycket vackra, natti,natti

    SvaraRadera
  4. Så vackert med örtkransar! Det är en fin sommar i Sverige, vem kunde tro det i mars:). Men inte kan vi hålla oss ifrån att åka till Marina, så vi njuter här mitt i semestern som vanligt ;)
    Jag är så himla nyfiken på drömhuset du skriver om... Kan det vara ert kommande hus på ön?
    Önskar att det blir så.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Du gör vackert av det som överlever värmen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  6. Anonym23:54

    Lovely green in the kitchen!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...