Bloggintresserade

torsdag 10 januari 2019

Jag ligger lågt...


Januari och dagarna rullar på som vanligt igen. Fort. Just nu får 
bloggen ligga där och skvalpa lite. Hinner jag med ett inlägg så
är det bra annars får det vänta. Finns inte mycket att skriva om
just nu heller känns det som. Så mörkt och trist att fota inne,
ljuset är ju totalt obefintligt och ön går i en enda gråskala...


Jag ligger lite lågt med bloggen nu i januari för att hitta lite ny
inspiration. Hoppas ljuset snart kommer tillbaka och jag längtar
så mycket efter vårkänslor & fågelkvitter, men det kommer...

Vi ses snart!

KRAMIS


31 kommentarer:

  1. Visst är det tråkigt med ljuset nu. Men snart blir det bättre. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det blir! Snart så!
      Kram...

      Radera
  2. Idag har vi gråskala här också, men igår var en fantastiskt solig dag.
    Kan vara skönt att ligga lågt ett tag, du har ju även haft mycket med flytt och att komma iordning. Hoppas du känner dig frisk nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är trött...skönt att du förstår :)
      Kram

      Radera
  3. Åhh så underbart vackra blommor i de små charmiga vaserna - vad är det för något vackert?
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krusiga nejlikor! Visst är dom fina!
      Kram...

      Radera
  4. Ha en fin och bra onsdag. Och hoppas ljuset och lusten infinner sig snart igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer, måste bara ta lite vila från allt...
      Kram!

      Radera
  5. Jaaa det måste du lova. Känn ingen press bara, det är ju inte bra. Fast jag vill läsa din blogg varje dag. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste bara vila lite, inga måsten...ja du vet hur det är! Kommer snart tillbaka, lovar :)
      KRAM

      Radera
  6. Helt okej att ta det lugnt men grå håller jag inte med om att din blogg är just nu - den är så fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Vilar mig lite bara :)
      KRAM

      Radera
  7. SI ESTE TIEMPO DEJA TRISTEZA;)
    MUY LINDAS LAS FLORES.
    SALUDITOS

    SvaraRadera
  8. Åhhh kæreste Titti
    Jeg har det akkurat ligesådan
    Er gået helt i stå her i blogland. Men NU er jeg klar igen føler jeg. Foråret ligger lige forude, og så bliver vi dejligt inspireret igen.
    Tak for dig og dine altid dejlige indlæg

    Klem fra Lone

    SvaraRadera
  9. I am also not inspirating any more.....hihihi....but i hope it wil come ...enjoy your weekend ..love Ria....💕

    SvaraRadera
  10. Fina bilder. Hoppas ljuset o lusten snart återvänder. Känn ingen press, andas o sänk axlarna. Ha en fin dag.
    Linda

    SvaraRadera
  11. Fina bilder ändå, som du visar, men jag håller med dej - ljuset är riktigt trist så här års, speciellt när inte solen skiner!
    Ta den tid du behöver och gör precis som du känner!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Tänk, jag känner precis likadant... känner inte att jag har nåt att skriva om heller... �� Men vi kommer igen, eller hur!
    Kram på dig, och så hoppas jag vi ”ses” snart!
    Gunilla

    SvaraRadera
  13. I have sympathy for bloggers after the winter we are having. We have had a lot of rain and many cold rainy days. That's not common for us and I am having difficulty taking photos without sun.

    SvaraRadera
  14. Nydelige blomster . Håper inspirasjon kommer til deg snart igjen . Er litt sånn for meg her oppe i nord også . Mørkt hele tiden ,og kun lyst når man er på jobb .. er ikke så gøy å ta bilder da 🙈 Ha en fin kveld .
    Klem Christina

    SvaraRadera
  15. Se Dig själv som med naturens och djurens skiftningar, vännen. Hösten oxh vintern är tid för vila. Att få kura in sig för att sen vakna sakta och så småning om blomma ut i vår...
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  16. Vi ses pluitselig igjen!! Alltid inspirerende å titte inn til deg :)

    SvaraRadera
  17. Nej, inte mycket ljus att måla med och i vilket fall bara dagtid. Vårtecken saknas inte, men jag vill ha en rejäl vinter innan dess, gärna NU, så den blir avklarad. Lite snö skulle ge lusten att fota tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Ja det är verkligen mörkt och tråkigt nu...men snart så.....:-) Tack och lov går vi mot ljusare tider!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  19. Maravilhosas imagens e flores. Tudo de bom.

    SvaraRadera
  20. January is one month we wish would pass quickly! Lovely flowers to cheer these gloomy days. a hug x Karen

    SvaraRadera
  21. Ser fram emot att du kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  22. Ja du är inte ensam om den känslan varje gång jag öppnar bloggen så känner jag att varför skriver jag inte mer. längtar efter att läsa era inlägg men det bara blir sällan även här. Jaha vi får väl ta tag i det igen var det lider. Just nu är det mesta fokuset på att få färdigt på kolonin så vi kan flytta in när vattnet sätts på.
    Ha det gott i vinterkylan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  23. Kan bara hålla med att det är inte lika lätt och kul att fota när det är mörkt. Hoppas din lust och inspiration snart kommer tillbaka. Ha det bra Kram Pernilla

    SvaraRadera
  24. Allt har sin tid, och vi väntar sååååå gärna på Dina inlägg...
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  25. Pretty flowers in our homes sure lifts our spirits! Hugs!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...