Bloggintresserade

fredag 20 december 2019

Trött på mitt soffhörn!


Bloggen ligger lite i träda just nu (och jag med) Efter influensan kom
så en ny förkylning och jag tror jag går in på vecka 7 nu i soffhörnet!
Herregu så tröttsamt och jag har hört att det är flera som drar runt med
denna konstiga förkylning/influensa som då aldrig verkar ta slut...
Inget biter på den :(



Ja det är väl bara att gilla läget, vila och TÄNK att det nu bara är
4 dagar kvar till julafton och 11 dagar till ett helt nytt härligt år!

Längtar...

KRAM

9 kommentarer:

  1. Fy tusan så segt. Underbara bilder som lättar upp lite i decembermörkret. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så trist när en förkylning aldrig ger med sig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Usch så segt o tröttsamt med influensan. Vintersolståndet idag och sen går vi mot ljusare tider. Varit en mörk, disig o grå höst. Lev väl 🌿
    // Linda

    SvaraRadera
  4. Men så besvärlig sjuka du fått! Tänk att till och med tröttna på soffhörnet. Lilla stackare! Du får stå ut i elva dar till... sen börjar ett nytt friskt år!

    Försiktig vill-inte-bli-smittad-kram från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Glömde... hjärtat, det vackraste jag sett!!

    SvaraRadera
  6. Jag har varit förkyld i 2 veckor och tycker det är mycket. Så jag förstår att dina 7 veckor måste kännas jobbiga. Jag hoppas att vi båda kurerar oss innan Julafton.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  7. Vad tråkigt med en sån envis flunsa! Men härliga bilder bjuder du på!
    Kransen på mittersta bilden, så enkel men så vacker!
    Krya på dig och God Jul!

    SvaraRadera
  8. Usch, det låter verkligen urjobbigt med den flunsan! Har hört flera som drabbats av detta segdragna elände! Hoppas innerligt att du snart blir bättre!
    Helt fantastiska bilder, som vanligt!
    Kryakramar
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Hualigen så segt, så trist att vara sjuk hela hösten.
    Hoppas att du orkar lämna ditt soffhörn för lite julfirande och mys med familjen.
    Krya på dig. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...