Bloggintresserade

onsdag 3 mars 2021

En sådär enkel favorit på väggen...

Det där med tavlor tycker jag är svårt och med ett hus med många fönster och dörrar blir man ganska så begränsad gällande konst på väggarna...och ja ingen dyrbar konst äger jag heller tyvärr :)

Men jag bara älskar vackra gamla botaniska tryck och den här planschen av en vallmo som jag hittade HÄR är en helt klar favorit. Vallmo är lite Öland sommartid. Stora röda fält som vajar sådär fjäderlätt i den sköna sensommarbrisen...


Jag vill ha en hel äng med dessa fladdriga skönheter i trädgården i sommar...


Är någonting bra så vill jag verkligen gärna varmt rekommendera det! Jag är så himla glad och nöjd med min plansch som jag hittade här hos Photowall. Sååå mycket fint för alla väggar :)

Ja nu kanske inte botaniska tryck är just din grej men det finns så mycket annat fint för väggen att välja bland! Ta en koll! Och det var supersnabb leverans, tjockt fint papper som verkligen ser ut som ett gammalt tryck (inget glansigt och sladdrigt!!) Näe bara varma rekommendationer från mig...

Du får nu hela 25% rabatt på en produkt hos Photowall!

Använd bara rabattkoden hwitblogg25 och den gäller fram t o m 20 april 2021...

Så nu hänger vallmoplanschen fint i mitt sovrum. Så nöjd! 

Nu natta höns och veckan rullar på. Våren försvann i ett nafs och kylan var inte nådig i morse! Burr!!!

KRAM

(I samarbete med Photowall.se)


14 kommentarer:

  1. Så fint bilde av valmuen. Den er så vakker med sine lette blomster som danser i vinden. Jeg vil også ha mange valmuer i sommer!
    Klem fra Marit

    SvaraRadera
  2. Vallmo är verkligen en favoritblomma och din plansch är otroligt fin! Jag förstår om du är nöjd. Kul när man hittar något man vill ha.
    Nej, vårvärmen försvann verkligen och nu är det sviiiinkallt igen och snålblåst.
    Vi får vänta lite till, men ett och annat bakslag hör väl till.
    Fin fortsättning på marsveckan till dej!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Titti I absolutely love Botanical prints, always have. Your poppy print is gorgeous. You really do take the most beautiful photos, such a pleasure to see and enjoy your compositions 🌺

    SvaraRadera
  4. Dear Titti,
    how beautiful. I love these old botanical graphics.
    All my best
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Tycker båda dina planscher var jättefina. Fast på olika sätt.
    Den botaniska planschen var helt ljuvlig. Tog mig tillbaka till barndomens skol tid.
    Då man använde såna planscher i undervisningen. =)
    Det är minusgrader här också. Men solen skiner och gör mig glad ändå.
    Hoppas den skiner på dig också..
    Kramar Carina

    SvaraRadera
  6. Hej Titti!
    Fina foton och plansch. Vallmon är vacker, från knopp till blomma och frökapsel. Har en hel del fröpåsar, men av någon anledning glömmer jag att så dem. I år skall det bli av.
    Ha det gott /Kram, Marika

    SvaraRadera
  7. Vallmo är bra vackert.
    Så trist att värmen försvann så snabbt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  8. Fin plansch. Här har jag en make som i smyg skickat efter tre påsar vallmofrön. Det ska bli spännande och se hur det blir. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Jeg er virkelig også betaget af de gamle botaniske tryk.
    De kan noget til vores landlige indretning.
    Jeg har faktisk ikke noget oppe på væggene. Måske jeg skulle tænke over et tryk.

    Klem og skøn aften
    Charloyye

    SvaraRadera
  10. Ja men visst är det härligt med vallmo, bara lite svårt på kolonin de blir så små, jag vet inte varför, de får fröså sig så får vi se.Den bilden svart vita är ju bara så fin.
    det är skoj att ha kommit igång igen med bloggen, nu har jag lite mer tid för det tar tid tycker jag. blev ett nytt inlägg idag.
    Ha det så got
    Kram Meta

    SvaraRadera
  11. Love poppy’s...🍀❤️🍀...happy weekend love Ria

    SvaraRadera
  12. Hei!
    Valmuer har jeg elsket fra jeg var barn. Det er noe skirt over dem. De er vakre i alle stadier. Bildet du har på ditt soverom, er himla vakkert. Tegninger får ofte fram enkeltheten som går til hjertet. Klem Anne

    SvaraRadera
  13. Når jeg ser dine billeder, får jeg lyst til at lave en blomstereng med ene farvestrålende valmuer. Det er sjovt at følge, hvordan en valmueknop brister og den fineste lette valmueblomst folder sig ud.
    Trykket med valmuen er også fint, men intet overgår virkeligheden.

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  14. Så fin tavla! Vallmo är så vackert.
    Här i UK betyder den lite extra och vi har Poppy day här 11 november.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...