Bloggintresserade

lördag 30 september 2023

En total frånvaro...

Ursäkta en total frånvaro här på bloggen! Helt plötsligt tog det stopp med både ord och uppslag. Jag tänkte att i morgon är en annan dag och då finns det säkert nåt nytt att skriva om men dagarna gick...ja det blir väl så när det är en massa andra måsten som pockar på och tiden som går alldeles för fort.

Efter några veckor av ingenting börjar äntligen skrivlusten och fotograferandet komma tillbaka...

Sen har jag varit sjuk! I något som var som en blandning av corona, magsjuka, jetlag med en tvist av sjösjuka!! Ja det var en riktig cocktail av elände och sjuka...jag är bättre nu men sviterna sitter kvar.
 

Det ska bli skönt att få lägga trädgården i träda snart, har inte orkat med den och det syns verkligen. Jag hoppas på nya krafter till våren :) Nu ska bara det sista skördas i grönsaker, en sista gräsklippning ja sen får allt vara. Det ska bli riktigt skönt efter denna heta, torra och soliga sommar!


Bot & bättring som man säger. Jag hoppas jag kan skrämma igång bloggen igen nu...och jag hoppas bloggtorkan och mageländet är över för denna gång!

Önskar er alla en skön helg & njut av varje minut :)

Kram, Titti

22 kommentarer:

  1. Hej! Den kommer och går den där skrivlusten eller vad man ska kalla det! Jag känner så bra igen fenomenet, kommer inte alls i gång, men bloggen finns där i alla fall. Jag ska också försöka skrämma igång min :) Hoppas du frisknar till småningom. Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag undrade faktiskt var du tagit vägen! Den sjukan läte inget vidare, skönt att du är på bättringsvägen, och att lusten att blogga och fota kom tillbaka. Alltså dina lammbilder är ju fantastiska, ja det är ju alla dina bilder, du skulle ju göra tavlor och sälja, ja jag har ju en tavla av dig jag, som jag är så glad över! Skulle gärna köpa fler!

    Kram och fortsätt att krya på dig!
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är tillbaks. Jag vill inte missa dina bilder och dina fina ord om livets bravader. Sånt man behöver dela med sig av. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. So sorry to hear you've been sick. You had it all!!!
    Glad you're better now.
    Happy Day to you.

    SvaraRadera
  5. Dear Titti, thank you for visiting my blog, it is always lovely seeing you stop by :) I am sorry to hear that you have been so unwell. I hope that you will feel much better soon. Hugs, Rose x

    SvaraRadera
  6. As always your photographs are a delight. Hope you are fully recovered soon. B x

    SvaraRadera
  7. Hej Titti!
    Inte alls kul att vara sjuk, hoppas du kryar på dig nu. Gillar dina inlägg med dina fina bilder och text, så jag hoppas du får inspirationen tillbaka.
    Krya på dig!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  8. Bonjour Titti,
    Sorry to learn that you have been sick. I hope you are recovering now. About blogging, now I am in the same state of mind as yours. If I have nothing to report or if I judge it is not interesting I do not publish and plus I have a lot of other things to do and we know how time consuming is internet.
    I wish you a fine weekend. Enjoy and relax.
    Kram
    Hélène

    SvaraRadera
  9. Skönt att du är bättre från din influensa som du haft.
    Som vanligt levererar du magiska bilder.
    Ha en fin söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  10. Välkommen upp till ytan igen! Det låter verkligen inget vidare med din sjuka. Sånt kan verkligen göra en alldeles matt och orkeslös. Fina bilder du visar ändå och hoppas att du är på bättringsvägen!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Du tar alltid så fine bilder. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvaraRadera
  12. Oh no..happily you are on the mend.I wish you a healthyand beautiful fall.:)

    SvaraRadera
  13. Välkommen tillbaka :) Jag har verkligen saknat dina underbara Ölandsbilder. Men var sak har sin tid helt enkelt.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  14. Skönt att du mår bättre igen. Inte kul att vara sjuk.
    Nu samlar vi kraft för att möta den mörkare delen av året.
    Som också har sin egen skönhet förståss.
    Det känns lite som om livet saktar in lite nu på hösten.
    Och det är helt ok att ta saker i en lugnare takt.
    Ha det bra nu Titti.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  15. Sånn har det vært hos meg også. Men så kom oktober og da savnet jeg bloggen. Men det fine er at vi kan skrive og legge ut bilder når vi vil. Ønsker deg god bedring og en fin ny uke! Klemsiklem:)

    SvaraRadera
  16. Hoppas också att ditt magelände är över nu!
    Njut av oktober... en riktigt skön vilomånad tycker jag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Det er flotte grågrønne farver, der er på dine billeder. En diset dag kan også være smuk.
    Håber energien og glæden ved at fotografere vender tilbage, så vi kan se, hvor smukt efteråret folder sig ud hos dig.

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  18. Dearest Titti,
    Wishing you well and enjoy the fall and prepare for a new spring!
    Hugs,
    Mariette

    SvaraRadera
  19. Titti, always lovely to see you here. Feel better soon.
    The sheep photos are always a favorite, thanks!
    I'm off to my real home in England soon - hoping we will stay well as we travel. Seeing the family and old friends - and we definitely are 'old' now - is always such a pleasure!!!!
    Hugs, Mary

    SvaraRadera
  20. Glad to hear you are feeling better now. It takes time to recover and return to enjoying life again. It is sad to see the summer is past, but the garden chores do become tiring. Now you can rest a little bit, I hope. Lovely photos. Take care x K

    SvaraRadera
  21. Pozdrawiam i zapraszam na bloga Scrapjournal

    SvaraRadera
  22. Det bara blir så ibland, man tappar sugen och orkar inte alltid med allt. Speciellt när hälsan också säjer stopp.
    Jag har många blogginlägg klara för att bara pytsa ut, så det blir enkelt vissa veckor.
    Take care!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...