Bloggintresserade

söndag 31 december 2023

Jag ligger lågt & så ett GOTT NYTT ÅR!

 

Enträget sitter coviden/influensan i som ett plåster på ett kliande myggbett. Ork och vilja är lika med noll. Och hur mycket kan man sova?? Oändligt mycket tydligen - gäsp!! Nåja, det finns mycket värre sjukdomar och tillstånd så jag överlever nog detta också. Det får väl ta sin tid...

Det blir ett stilla nyår. Kanske en och annan reflektion, någon klurig fundering hit o dit om vad man ska göra av det nya 2024. Jag ligger alltid lågt med nyårslöften, jag är sämst på att hålla dom ändå :) 
Något jag kan hålla är dock att läsa mer, vila mer, måla mer, njuta mer...


Jag tänker börja det nya året med en bloggpaus i januari. Bara för att komma ifatt med allt.
Så jag återkommer i februari igen. Förhoppningsvis mycket piggare! 
Det går fort, hoppas ni är kvar då :)

KRAM TILL ER ALLA & JAG ÖNSKAR ER

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! 🎉

37 kommentarer:

  1. A happy and healthier new year to you. B x

    SvaraRadera
  2. Krya på dig nu, så ses vi igen i februari.
    Gott Nytt År.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Hugs to you too Titti - give yourself plenty of time to recover but do take care. May you then return here feeling refreshed during February 💗 Wishing you a Happy New Year.

    SvaraRadera
  4. Önskar dig god bättring och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Detsamma till dig Titti. Krya på dig nu!
    Nyårskramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Bonne et Heureuse Année Titti !

    SvaraRadera
  7. Klart jag är kvar. Ta dig en paus och kom igen när du vilat klart. Gott Nytt År! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. GOTT NYTT ÅR,
    och krya på dig!
    Kommer att sakna dina inlägg, men den som väntar på något gott...

    Må väl, ta hand om dig ❤️

    SvaraRadera
  9. May the coming New Year 2024 bring you joy, success, and happiness!
    Łucja - Maria

    SvaraRadera
  10. Hej Titti!
    Min influensa har också bitit sig fast, känner mig dock bättre idag. Hoppas att du kommer att känna dig bättre. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  11. Happy New year and take care..may you heal and be happy:)

    SvaraRadera
  12. Jag ligger också lågt med både löften och firning av både jul och nyår!
    Önskar dej god bättring från covideländet och önskar dej ett gott nytt 2024 och en förhoppning om att du kommer tillbaka hit!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Gott och skönt nytt år! 🎉🎊✨ Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  14. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År utan basilusker och annat ovälkommet.
    Kram, Catarina

    SvaraRadera
  15. Dearest Titti,
    Fighting the flu at our age is not an easy thing and we indeed need plenty of REST!
    Wishing you a Happy New Year in good health!
    See you in February.
    Hugs,
    Mariette

    SvaraRadera
  16. Önskar dig ett gott 2024 och att du snart blir frisk igen. Vi ses i februari!

    SvaraRadera
  17. Happy and healthy 2024! I hope you'll improve soon; take it easy!

    SvaraRadera
  18. Happy New Year. I hope you have a lovely break from blogging. See you in February.

    SvaraRadera
  19. Sorry you haven't been unwell. Hope you're feeling better real soon.
    Beautiful photo along with shore line.
    Happy New Year and enjoy your blog break.

    SvaraRadera
  20. Dear Titti,
    I hope your strength and energy return. Enjoy your break from blogging. Happy New Year!

    SvaraRadera
  21. All god bedring til deg! Godt nytt år. Tastes i februar!!! Klemsiklem:)

    SvaraRadera
  22. Bonne année 2024 et prompt rétablissement. C'est avec beaucoup de plaisir que je vous retrouverai en février. Prenez soin de vous !

    SvaraRadera
  23. Wishing you a Happy New Year Titti, I love your blog !
    Hugs,
    ~Jo

    SvaraRadera
  24. Šťastný nový rok, modlím se, abys našel vše, co sis stanovil tento rok 2024, minulý rok jsem ve svém vztahu procházel těžkými časy, protože moje tříletá snoubenka se jednoho rána probudila a řekla, že odchází z domu a už tam není lásko se mnou, tohle mi opravdu zlomilo srdce, poklekl jsem ji prosit, aby se vrátila, ale všechny mé prosby byly marné, dokud jsem při surfování na internetu nepotkal doktora Ajayi. Četl jsem, jak pomáhal lidem, kteří procházeli problémy ve vztazích, někteří dokonce zmínili, že vyrábí bylinky na vyléčení jakékoli nemoci, na kterou si vzpomenete, to mě přimělo kontaktovat ho přes Whatsapp: +2347084887094 a vysvětlit mu problém, který mám se svou snoubenkou. Doktor Ajayi mi řekl, že udělá milostný rituál, který přivede mou snoubenku zpět během příštích 3 dnů, a co budu muset udělat, aby se to stalo, dodržel jsem všechny pokyny, jak bylo nařízeno, k mému překvapenému zaklepání mé snoubenky na dveře. po 4 měsících, co jsem s sebou nebral. Máte-li jakýkoli vztah nebo manželský problém, doktor Ajayi je muž, kterému můžete důvěřovat a požádat o pomoc.

    SvaraRadera
  25. Hej Titti, hoppas du blir frisk snart och får lite mer ork.
    Inte kul att vara sjuk.
    Ser fram mot att återse dig på bloggen i februari.
    Krya på dig kramar och God fortsättning från Carina.

    SvaraRadera
  26. Happy New Year and wishing you a quick recovery.

    SvaraRadera
  27. Godt nytår og nyd pausen, der er ikke meget at skrive om nu.
    Klem

    SvaraRadera
  28. Krya på Dig och god fortsättning! Ha en skön paus jag kikar in i februari. Då kvittrar fåglarna och ljuset är tillbaka.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  29. Deseo que pronto estés bien. Por aquí estaré esperándote. Abrazos.

    SvaraRadera
  30. Kära Titti, framför allt önskar jag dig allt gott för 2024.
    Njut av din bloggpaus. Jag hoppas att du kan slappna av och komma i form så snart som möjligt.
    Varma kramar från Viola.
    Jag ser fram emot att se dig tillbaka i blogglandet.

    SvaraRadera
  31. Klart vi är kvar! Jag läste det här häromdan, men från mobilen och där är så svårt att kommentera ifrån...
    Måla mer, läsa mer och njuta mer, det vill jag med! ;)
    Ta en paus så hörs vi sen, hoppas du får ett piggare 2024!
    Kram och gott nytt år!
    Gunilla

    SvaraRadera
  32. Hope you are not too cold!

    SvaraRadera
  33. Oh, vad tråkigt att du fortfarande mår så dåligt.
    Ta det lugnt under bloggpausen och välkommen tillbaka när du känner dig bättre. Det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  34. Hvor er det en smuk buket!
    Du må nyde din lille blogpause. Læse, hvile, male, nyde ... Det lyder, som om du får en dejlig januar. Jeg glæder mig til at "mødes" med dig til februar.

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  35. Kära nån !!! Jag vänder min blick österut över sundet och tänker på dig. Hoppas du mår bättre, kanske riktigt bra nu. Men vi har haft en pärs som tryckt ner oss , mer eller mindre. Idag när solens strålar gnistrar på den lilla snön som ligger kvar , himlen är blå . . . .. då känns det ändå hoppfullt. Längtar efter att ta bilen över bron och snart få njuta av vårens läckerheter . Kram till dig Eva

    SvaraRadera
  36. Hej Titti !
    Hoppas du mår bättre nu !
    Ser fram mot februari när du vilat ut och är i gång på bloggen igen !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...