Bloggintresserade

söndag 22 september 2024

Såpa & förkylning...

Efter tidernas värsta förkylning och dagar av total orklöshet fick min gamla kropp äntligen ett uns av hopp och så lite ork! Hög tid att städa ur växthuset. Ja det gör man ju inte på 3 timmar heller...jag måste verkligen sansa mig med hur mycket man kan få in där!

Ut med allt och så in med 10 liter såpa!


Alla tomater har gett upp efter en överhettad sommar...


Jag har 1000 saker att ta tag i i trädgården. Jag har varit lat denna sommar. Jodå, men jag skyller på värmen:)



Älskade september. Min favoritmånad. En födelsedag som egentligen inte firas längre och jag har blivit ett år äldre. Kanske klokare. Mer lat. Mer insiktsfull. Turistsäsongen är över och det har varit lugnt nu några veckor. Äntligen. Nu stundar det dock Skördefest på ön nästa helg! PUH! Allt annat än lugnt då! Men sen lägger väl sig lugnet igen, förhoppningsvis...jag längtar.
Med en vy från mitt arbetsrum önskar jag er alla en skön söndag.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...