Bloggintresserade

lördag 2 april 2011

Jag har fått paket!





Bloggvärlden är verkligen helt fantastisk! Genom bloggen har jag lärt känna Ilona som bor i Holland och har sommarhus här på Öland, kul att utbyta tankar och idéer och hon älskar ön lika mycket som jag gör...
Häromdagen kom ett stort paket från henne med dessa ljuvliga saker i...2 gamla postsäckar med tryck, de gooodaste kakor jag någonsin ätit, Stroopwafels, som våfflor med seg god kola i - himmelskt goda! I paketet låg också 2 jättefina holländska tidningar Home Brocante, en blandning mellan Jeanne d´arc Living Magasin och Lantliv!
Postsäckarna har jag redan en idé vad jag ska göra med, kakorna är uppätna (!) och tidningarna har jag snart bläddrat sönder....
TACK snälla Ilona för alla fina saker och välkommen till ön snart!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...