Bloggintresserade

tisdag 23 augusti 2011

Allt på en gång...




För att toppa mitt arma förkylningstillstånd så hade jag en tandläkartid inbokad idag också...ja det är lika bra att ta allt på en gång så har man både tandvärk och annat elände överstökat sen för resten av året - hoppas jag!
Tandläkaren gav mig en dos bedövning som kunde ha klubbat en häst för jag kände inte av halva ansiktet på hela dagen, först nu vid 8-tiden på kvällen börjar bedövningen släppa...lite..
Nåja, hade gärna fått lite bedövning i öronen också så jag hade sluppit höra den där hemska iiiiilande borren!
Glad i hågen och 2500:- fattigare är jag nu överlycklig att det är ett helt år till nästa undersökning - får nog fira det med en seg kola! Tjoho!
Önskar er en fin kväll!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...