Bloggintresserade

onsdag 28 december 2011

Sån är jag!


Ofta får jag frågan när vänner och bekanta kommer hit på besök...ska ni flytta? var är alla gardiner? Ja ni som följt mig här på bloggen har nog upptäckt att gardiner är inte riktigt min grej! Någon enstaka hissgardin har jag väl här och där men, näe, jag vill ha in ljus och har man gamla spröjsade fönster så tycker jag att gardiner bara skämmer...
Tycker det är såå mysigt och ombonat hos andra men näe, inte här hemma. Hänger hellre, som här ovan, min gammelmors vackra brudslöja i fönstret - ja sån är jag!
Men allt har sin tid, kom igen om ett år...då kanske jag har de mest gardindraperade fönstren på hela Öland, hi hi...man vet aldrig....
De gamla rosiga tygaskarna har hängt med i många år, även de är min gammelmors, nötta och slitna men ack så kära.....
Nu är det dags att ta tag i kvällsmaten, magen kurrar!

Kram på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...