Bloggintresserade

söndag 22 januari 2012

Hur hamnade jag här?


I dag har det verkligen inte varit väder till någon utomhussyssla om man säger så...det har snöat vågrätt och blåst som tusan, bäst att hålla sig inne framför datorn istället!
Jag har kollat bloggar, fina webshoppar och goda mat/bakrecept och tillslut hamnade jag av en konstig anledning här.... och den stora frågan är hur hamnade jag och mina bilder där tro??? Har aldrig besökt sidan innan...
Är det någon som vet vad Pinterest är och hur det fungerar? Maila mig gärna om ni vet, verkar kul!
Nåja, otroligt roligt att mina bilder är uppskattade och är det någon som vill ha en jättedos av alla bilder jag visat här på bloggen så är det bara att kika in där!
Nu väntar varm toast och te...gott!

Stor kram!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...