Bloggintresserade

tisdag 19 juni 2012

Löjligt vackert...


Det är löjligt vackert ute nu...och det är också löjligt få dagar kvar till midsommarafton kom jag på! Men hallå, vart tog juni vägen?
Till råga på allt så är jag också löjligt dålig på att planera, så som det ser ut nu får jag nog hänga på låset till affären tidigt på fredag morgon och hoppas på att det finns någon liten sillburk kvar och att inte lådan med nypotatis är sopren...sen får jag snabbt leta upp någon morgonpigg jordgubbsodlare längs vägen så man får ihop till en efterrätt också! Det blir ju ingen midsommar utan solmogna jordgubbar, så är det bara...
Om jag skulle ta och planera för nyår redan nu tro - i god tid...inte så dumt kanske, för veckorna går ju så himla fort!
Hoppas ni har en lite bättre framförhållning än jag och är laddade för en riktigt härlig & underbar midsommar!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...