Bloggintresserade

fredag 1 mars 2013

Ekologisk härlig väldoft...


Alltså, kombinationen av ekologisk väldoft, magiskt bra handcréme och klockrent snygga förpackningar går verkligen hem hos mig! Jag har prövat det mesta L:A BRUKET gör och jag är helt förlorad...
Doftljusen (som är av ekologisk sojavax och eteriska oljor) sprider den mest mjuka, fräscha doft och på etiketten på just min favorit, citrongräs, står det att den verkar uppiggande och höjer humöret - ja det kan jag verkligen intyga!
Just nu kan jag inte leva utan handcrémen, den är magisk på en "torris" som mig och doftar ljuvligt av salvia, rosmarin och lavendel - bara det! Doftar som om man drar handen genom örtlandet en tidig sommarmorgon...
Näe, nu ska jag ta fredagkväll...med en doft av citrongräs, salvia, rosmarin och härlig lavendel runt mig!

Varm kram till er alla!

Psst...om ni bor här runt Öland/Kalmar hittar ni L:A BRUKETS sortiment hos grått i Kalmar.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...