Bloggintresserade

torsdag 1 december 2016

Igår november, idag december...


Igår november, idag december. Ja helt plötsligt har vi halkat in
i julmånaden! Ja vädret är ju inte det mest juliga men men...
                                                                       

Förvånansvärt lugnt i affärerna än, skönt! Kanske är det mer drag
på stan på helgerna men jag är ju av den sorten som aldrig skulle
falla mig in att lägga en ledig helgdag med att springa i affärer
och trängas, ja sån är jag! Känns som jag var den enda som inte
var ute och gjorde Black Friday, läste i tidningen att det hade
varit helt hysterisk...näe jag orkar inte riktigt med sånt...
                                        

Däremot får jag orka med att det mesta i teknisk väg
här hemma fortfarande krånglar och nu även mitt
tangentbord! Ibland blir det 18 st B:n på rad och
mellanslaget har fått totalt julspel, det tog TID att 
skriva detta inlägg kan jag säga!!!
Nåja, allt för er vänner...

Kram från mig!              


21 kommentarer:

  1. SI LLEGO DICIEMBRE!!!Y LA NAVIDAD.
    ME DA TRISTEZA HACE MUCHO TIEMPO.
    SALUDITOS

    SvaraRadera
  2. Nu är det inte långt kvar till jul. Jag är också en som låter bli att springa runt på stan. Det är frustrerande när datorn lever sitt egna lilla liv.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Love Ria ❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  4. Tack för den bloggen, och för att du gör allt för att förgylla dagen för oss andra.
    Inte heller jag gillar alls att springa i affärer och någon black fredag blev det inte här heller.

    När jag ser fötterna på dina tomtar kommer jag ju på att jag också har två sådana stora tomtar ....någonstans ???
    Nu blir det jakt på tomtarna och dom var ju så lååååånga så jag borde ju hitta dom någonstans.

    Röda tulpaner är så fina på julbordet. Och till advent förståss.

    Tjingelingen från Rantamor och ha en finfin advent.

    SvaraRadera
  5. Nej, roligare kan man ha, än att trängas med en massa folk! shoppa vill jag också göra i lite mer lugn och ro, och Black Friday håller jag mig också hemma!

    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Indeed goodbye November and welcome December! Hope this Winter will be kind to us! Happy Advent!

    SvaraRadera
  7. Nu i julklappstider vill jag inte vara i butiker alls. Så därför är jag faktiskt nästan klar med mina klappinköp. Det känns så skönt och jag beställer en del på nätet och det är så smidigt. Vi köper ju inte så jättemycket paket men några vill vi allt ha. Annars blir det lite trist!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  8. Love the photo of the tea-light in the bottle. Just the sort of simple, natural decoration that I enjoy.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  9. Fina bilder. Jag fotade lite utebilder idag med äpplen jag också. Du trodde ju att jag var på black friday men är precis som du.. Usch för att trängas med alla i hysterin. Nej jag var på KBT samtal och sen fikade jag med en god vän. Det är kvalitet det. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  10. Härlig bild på tulpanerna. Jo du inget spring i butiker här heller. Mitt tangentbord har åxå lite knasigheter för sig. Jag skriver och skriver men det blir inget, rätt som det är rasslar det till och allt står där. Fattar inget.
    Ha nu en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  11. Du är inte ensam om att rata trängsel i affärerna. :)
    Hoppas du får ordning på tekniken snart. Ha det gott!

    SvaraRadera
  12. Jag håller mig oxå långt ifrån storstadens hets och har tänkt att beställa julklapparna på nätet. Om du oxå gör det så se till att inte få rätt antal, så inte dina tangenter lever ett eget liv:)

    Veronica

    SvaraRadera
  13. Beautiful pictures! When I have problemes with my console, I put it in the dishwasher. Don't laugh, after that it is always working again. This trick I have from my husband.

    Sigrun

    SvaraRadera
  14. Det är trevligt att du bloggar( fast datorn krånglar) och förgyller tillvaron för oss ;))
    Stämningsfulla bilder du visar...hoppas bara snön kommer nu snart !!...såg att det skulle regna här hos oss vid kusten och vara 4 plusgrader nästa fredag...inget som jag gillar i dec. månad !
    Ha en fin andra advent !
    Kram bia

    SvaraRadera
  15. Lovely to see your festive post, dear Titti. Computers are mysterious creatures.....Sending warm hugs xo Karen

    SvaraRadera
  16. Herlige bilder, ha en riktig fin helg!
    Klem Jorunn

    SvaraRadera
  17. Julträngsel i affärerna gillar inte jag heller. Försöker fixa det mesta så tidigt som möjligt. Så är det lättare att ta det lugnt sen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  18. Helt underbara bilder som alltid och jag är så glad för att du fortfarande kämpar med det tekniska och inte ger upp. För varje blogginlägg från dig är alltid till glädje.
    Här skiner solen nu och vi har fått lite snö här. Så nu bär det av med kameran över axeln och hunden i släptåg som förmodligen skrämmer bort de fåglar som jag ev skulle kunna fota :)

    Önskar dig en härligt avkopplande helg där nere !
    Kram från Marie

    SvaraRadera
  19. We don`t have a winter weather too... so sad! Have a wonderful December Titti ♥ Alexandra

    SvaraRadera
  20. Ännu en gång fina bilder! Nej hua för att ge sig iväg till stan en helg! Låter som ett straffarbete. Har en matta som ska tittas på och troligtvis köpas men det får vänta till ett lämpligare tillfälle än idag en lördag. Förr kunde jag tycka att det var avkoppling att åka till stan och gå runt och kika. Vet inte vad som hände men nu känns det absolut inte som det längre.
    Ha nu en finfin helg!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  21. Heja dig...Ge inte upp. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...