Bloggintresserade

söndag 15 oktober 2017

Söndag och en tid som bara rusar...


Ännu en helg som bara sprungit förbi mig! Hur fort kan en helg gå???
Söndagen bjöd på väldigt ljumma o sköna vindar och fårskocken är
nu äntligen tillbaka här runt röda husknuten på Stora Boråkra.
Väldigt trevligt och så ulligt trivsamt måste jag säga!



Ja det är väl bara att gilla läget och invänta en ny vecka igen då.
Jag hade dock velat ha en lite mer helg och så lite mer ledighet...
Men man kan ju inte få allt, så är det bara!

KRAM

19 kommentarer:

  1. Underbara bilder från en helg som bara försvann. Jag måste ändå tillstå att jag tycker att mycket hunnits med, både trädgårdsarbete, matlagning och ledighet :-)
    Dra i handbromsen och ha en underbar vecka. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Ja man kan undra hur fort en helg kan gå, vi åkte upp till landet i fredags eftermiddag, och vips var det söndag och dags att åka hem igen. Hade gärna haft mera helg, ledighet och tillsammanstid.
    Underbara bilder.
    Ha en fin höstvecka
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite värme, men att helgen är över är inte lika kul. Säger jag som sitter i värmen och inte behöver bry mig att det är måndag i morgon 😉
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Happy new week love Ria x ❤️

    SvaraRadera
  5. Visst går helgen fort. Tre dagars ledigt hade inte varit helt fel. Borde varit så istället. Så gulliga får. Häftigt att ha det så nära. Ha en fin start på veckan. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Very nice Photos, Big hugs and Kisses
    from Reserl

    SvaraRadera
  7. The days and weekends fly by don't they? Thank you for visiting and I hope you have a beautiful week and enjoy each day.
    Pam

    SvaraRadera
  8. Helgerna går faktiskt lite för snabbt. Mysiga bilder och så kom jag på att vi inte satt så mycket lökar ännu. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Such pretty photos Titti!! Lovely photos of Autumn! Have a wonderful new week!!

    SvaraRadera
  10. Vi fick i alla fall en härligt skön helg... vädermässigt. Visserligen mulet på lördagen, men det var passande för växthusstädningen. Som vi fick hjälp med av ena sonen och sonhustrun.Artros i knän och axel är inte det bästa vid sån sysslor! Det var tacksamt!
    Vackra bilder, jag cyklar förbi fårskockar varje dag.De är så fina.
    Ha en fin vecka, härligt varm är den nu i början!
    Gott.
    Hälsn Lena

    SvaraRadera
  11. Dessa bilder är så underbara, Titti! Du har rätt ... gånger går så fort!

    SvaraRadera
  12. Det gäller att ta tillvara på tiden och att se...

    Ha en fin tisdag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  13. Smukke billeder fra dig som altid.
    De er så naturlige og livsbekræftende.

    Klem og skøn dag
    Charlotte

    SvaraRadera
  14. Hallo Titti,
    vielen Dank für deinen Besuch auf meinem Blog.
    Schönes Wetter war bei euch am Wochenende, wahrscheinlich genau so ein schöner "Goldener Oktober" wie bei uns im Hessenland?
    Die Schafe haben, wie ich sehen kann, das sonnige Wetter auch geliebt?
    Ein tolles Tierfoto ist das!
    Liebe Grüße,
    Heidi

    SvaraRadera
  15. Visst rusar det iväg tisdag när jag hinner med att läsa era bloggar inte klokt. Det måste nog vara det fina vädret som gör det. Varmt men visserligen ingen sol det gör mig nöjd ändå. Skrotar runt här och har svårt att fokusera på det som borde göras. Men jag hinner nog ändå känns det som.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  16. Konstigt det där med tid, ju äldre man blir, ju fortare går tiden, ändå har jag samma klocka!!!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  17. Certainly, it hurts off Tuesday when I can not read your blogs wisely. It must be the nice weather that does. hot but certainly no sun it makes me happy anyway. scraping around here and having difficulty focusing on what should be done. but I still feel that way.

    หนังใหม่

    SvaraRadera
  18. It is such a lovely life you share here on your beautiful blog dear Titti! I'm so happy to have been able to read some of the posts I have been missing here. I love those sweet black sheep you shared in this post :))) It was also so lovely to have you come by and leave such a dear comment on my post!
    sending hugs....

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...