Bloggintresserade

söndag 16 september 2018

Bästa stunden...


Bästa stunden! En kopp kaffe och så något gott där ute i växthuset.
Lite tända ljus, radion är på och hösten känns helt plötsligt
 väldigt påtaglig men dock på ett skönt sätt, mysigt!
Snart ska växthuset monteras ned, ruta för ruta...


Först tänkte vi sälja det men näe, jag kan inte tänka mig ett liv
utan växthus! Jag är nog mer här ute än inomhus - alla årstider!


Det ska bli så kul att få visa er min "nya" men gamla trädgård sen
och växthuset får följa med. Det kommer nog att hitta sin plats
framöver, ja någonstans i denna märkliga öländska trädgård...

KRAM


17 kommentarer:

  1. Det vill vi gärna... jag är så nyfiken på ditt nya Öländska paradis!

    Ha en fin söndagskväll!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Det är så spännande med er flytt, jag gläds så mycket med dig. Förstår att du inte kan vara utan ditt fina växthus. Blir så himla sugen på ett jag också:).
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska ha ett växthus :)

      Radera
  3. Så fint! Du er så flink med bildene du. Takk for at du deler.
    Klem C

    SvaraRadera
  4. Åhhh jag ser så fram mot att få följa med dig till Öland igen. Eftersom jag älskar ön blir dina bilder ett underbart surrogat :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Klart du ska ha ditt växthus med dig till din nya trädgård.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  6. Wishing you a lovely Autumn!! Around here trees are changing colors and the ducks can be seen in the sky migrating South.

    SvaraRadera
  7. Ja ett växthus borde alla få ha. Det ska bli jättekul att få kika in i din nya trädgård, din egna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Så stämningsfullt hos dig - förstår att du vill ta med växthuset. Skall bli så kul att få följa dig till den nya trädgården.
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  9. A greenhouse would be wonderful!

    SvaraRadera
  10. Vilken cliff hanger du bjuder på :) Sen låter det underbart lockande att sitta ner inne men ute och bara njuta.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  11. Klart du ska ha ditt växthus med dig. Det är så härligt att kunna nyttja ett växthus. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. hA,HA LILLA BLOGGVÄN. det är jui inget att jämföra med. Men tänk om någon sdkulle sno min inbyggda Balkong. Jag är så glad åt min "kuvös" beträffande detta. Oj vilket jobb ni ha framför er. Hoppas på en bra hälsa, hoppas jag får se detta från Öland. "den som lever får se"kan man säga lite krasst.

    SvaraRadera
  13. Oj, det låter spännande, skall bli jättekul att få följa med till nya stället! Förstår att du längtar!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  14. Klart att växthuset ska med det som har varit så bra för dig. var försiktig med allt glas, osthyvlar och rivjärn är lättare att packa ner.

    SvaraRadera
  15. Förstår att du älskar ditt växthus, ny trädgård blir spännande och kul att se.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Klart du ska ha växthuset med dig. Helt klart det bästa platsen på vår och höst hos mig. Ska verkligen bli spännande att få se det nya hos dig. Härliga bilder. Jag måste nog ta mig i kragen och fota lite så jag har nåt att skriva och visa.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...