Bloggintresserade

onsdag 20 november 2019

Jag försöker bara...


Jag är lite dålig på blogginlägg just nu. Tiden bara rinner iväg...
Det har varit en hopplös höst. Stressig, tidskrävande och
ja det känns på många sätt. I kropp & själ.
Man vill så mycket och orken är noll...

Bloggen är ju lite som en dagbok så det borde finnas tid till
en stunds eftertanke och 2 minuter till tänkvärd reflektion.
Varje dag. Hur svårt kan det vara?
Att sätta vardagen lite sådär på pränt. Några minuter.
För det händer ju faktiskt något varje dag trots allt...


Hur som...


Jag försöker bara hinna med allt :)

KRAM


15 kommentarer:

  1. Du bjuder på så härliga bilder. Ja lite kan man ju hinna med men jag vet hur det är. Jobbigt att du inte mår bra. Att stress och annat gör immunförsvaret sämre det är sant. Jag äter tillskott, multivitamin och känner mig 10 år yngre i orken alltså. Vila och ta mera underbara bilder. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ibland räcker tiden inte till för allt som man vill göra även om det är 2 minuter.
    Ha en fortsatt bra lillördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från din vardag. Viktigast är hälsan ,var rädd om dig.
    Kram Linda ������

    SvaraRadera
  4. Ja det är baske mig inte lätt, att hinna med allt man vill. Hela detta året har jag bar fokuserat på att överleva och ser en ljusning i att få vara ledig under julhelgen :o
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  5. Oh Titti, again such a different world - your pictures are so touching :) And I wished, I had one of those urns, they are soooo beautyful.
    Happy greetings, Méa

    SvaraRadera
  6. Vackra och lite längtansfulla bilder så här i november.
    Ha det gott!
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. Ibland får bloggen vila när man behöver hämta kraft och ork. Den får aldrig bli ett måste utan bara vara lust. Ta igen dig du Titti i lugn och ro - tror vi är många som känner som du just nu.
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  8. Igenkänning, samma läge här! Men vi kommer igen, visst gör vi?!
    Kram på di!

    SvaraRadera
  9. Ikke forsøk det - å få med deg alt. Det er mer en nok det du får med deg. Jeg liker det veldig. Klem Anne

    SvaraRadera
  10. Jeg kender godt det med at ville alt og ikke have kræfter til det alligevel. Når jobbet tager al ens energi må man i en periode skære ned på blogning og andet. Du skal nok få overskud igen, men tag en pause :)
    Klem Ulla

    SvaraRadera
  11. Love from me Ria 💕💕

    SvaraRadera
  12. Jag känner som du, man hinner inte med allt man vill! Fina bilder du får till ändå!
    Ha det gott i novembermörkret - snart vänder det, glöm inte det!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Nej, tiden är som en hal ål.
    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  14. A big hug for you from Austria.
    All my best
    Elisabeth

    SvaraRadera
  15. Blogging skal jo være hyggelig, og ikke et ork. Da er det bedre å vente til du har overskudd til det :)
    Klem

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...