Bloggintresserade

torsdag 10 november 2011

In i dimman...



Vilken dimma det var i morse! När jag hämtade morgontidningen så var det som att gå i mjölk och att hitta postlådan var rena detektivjobbet...
Stötte i dimman på min granne som också irrade runt efter sin tidning, han måste trott han såg en vålnad så här på morgonkvisten när jag med min stora vita morgonrock och luvan uppdragen skred fram ur dimman - tyckte han såg lite skärrad ut! Ha ha...
Japp, nu hoppas jag dimman lättar så jag kan ta mig över till Kalmar - det vankas födelsedagsfika hos kära K och det kan man ju inte missa för hon är helt fenomenal på att baka en massa gott! Så nu måste jag skynda mig - 100 sorters bakverk väntar! En toppendag med andra ord......

Kram!

Psst...nu är jag äntligen efter många om och men färdig med sovrummet...visar er lite imorgon!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...