Bloggintresserade

fredag 11 november 2011

It´s bedtime!


Här kommer lite bilder från mitt "nya" gamla sovrum...jag har målat om väggar och tak men golvet fick vara, inte lätt att baxa ut en dubbelsäng genom dörrhålet bara för att måla golvet vitt! Näe, någon måtta får det vara...och förresten gillar jag mitt gamla trägolv så mycket så det får hänga med några år till.
Förut var ju väggarna ljust isblå, burr, så nu känns sovrummet mer harmoniskt och i en färgskala som passar resten av huset. Ja så här ser det ut idag, men nästa vecka har jag säkert donat och flyttat runt en massa saker så det ser helt annorlunda ut!
Gardiner är ju inte riktigt min grej, även om jag tycker det känns ombonat och mysigt så föredrar jag att få in ljus, så tillsvidare får bara min gammelmors gamla brudslöja hänga i fönstret!









Ha nu en riktigt mysig och härlig fredagkväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...