Bloggintresserade

lördag 5 januari 2013

Det där med nyårslöften...


Sakta börjar livsandarna komma tillbaka och dagens första kopp kaffe smakade ljuvligt gott kan jag meddela, det har blivit alldeles för mycket te och honung de senaste dagarna, gott i all ära men jag är en riktigt kaffemoster! Toppade denna ljuvliga dryck med en underbart god jordgubbsmunk...japp, jag är på banan igen! Alla de här dagarna då te och varma koppen är det enda man kunnat få i sig måste kompenseras med råge nu...lääängtar efter god mat och goda saker!
I morgontidningen hade dom intervjuat ett antal människor om deras nyårslöften och de flesta svarade att de skulle träna mycket mer, äta mindre eller gå på diet och sluta äta godis...låter trist tycker jag...
Mitt löfte för året blir att träna mindre och bara när jag vill och har lust, äta gott (och då menar jag INTE stabbig snabbmat utan god vällagad mat) och godis, ja det är ju bara så gott, varför sluta med det?...jag tänker t o m lära mig att äta mer glass och choklad!
Näe nu tycker jag att vi tar lördagkväll vänner...lev gott!

Piggelinkram till er alla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...