Bloggintresserade

söndag 6 januari 2013

Söndagkväll...

(Foto: Jeanne d´Arc Living)

Det här är känslan som jag vill få in i mitt arbetsrum...när jag såg den här bilden så var det klappat och klart - så här vill jag ha det! Bilden har jag lånat från Jeanne d´Arc Livings blogg.
Nu fattas bara ett skrivbord, hade bestämt mig för ett som var sååå vackert men tyvärr är det för stort att få upp i trappan till ovanvåningen så jag får tänka om lite...nåja, inga världsliga problem!
Ja så var det söndagkväll igen, helgen bara svischade förbi som vanligt...jag tänkte avsluta kvällen med att göra en god Bruschetta, finns det något godare? Lantbröd stekt i olivolja och lite vitlök, massor av finhackade tomater och lite god basilika på toppen, till det en bit god parmesan...så enkelt och så fantastiskt gott!
Hade hela resväskan full av goda parmesanostar när jag åkte hem från Rom....dags att provsmaka några tror jag!

Ha en fin kväll allihop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...