Bloggintresserade

onsdag 9 januari 2013

Fröer, vår och ljummen jord!


Det är dags att börja planera vad man vill ska prunka i rabatterna i vår och sommar! Äntligen! Har beställt en massa engelska frökataloger som jag nu väntar med spänning på...
Har även hittat så snygga fröpåsar i gammal stil från en svensk leverantör, så fina att man knappt kommer att vilja öppna dom! Ska visa er sen...
Just nu längtar jag efter ljusa vårkvällar i växthuset, när doften av ljummen jord slår emot en och man blir varm och lycklig i hjärtat över allt de gröna som gror och spirar både inne och ute!
Idag är en dag då jag har en tom agenda så då ska jag passa på att göra allt det där man aldrig annars hinner...bank, försäkringsbolag, telefonsamtal osv...perfekt att göra en gråtrist och regnig dag som denna, sen ska jag fortsätta drömma om fröer, vår och ljummen jord!

Ha en fin onsdag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...