Bloggintresserade

fredag 11 januari 2013

Till min stora glädje...


Märkligt...häromdagen satt jag och tittade glatt i olika frökataloger och kände en viss föraning om våren...t o m 2 små glada snödroppar hade kikat upp i rabatten till min stora glädje, men nu...full snöstorm och över 30 cm snö har kommit bara i natt, där fick jag! Så, det var bara att lägga frökatalogerna på hyllan ett tag och jag får väl mer fundera över vilken snöskyffel jag ska investera i för att kunna skotta mig ut, misstänker starkt att jag kommer att vara helt insnöad hela helgen! Tur att jag har ett välfyllt kylskåp!
Nåja, håll tummarna att mina små söta snödroppar klarar sig under snötäcket...



...och medan jag väntar på våren så får jag väl matcha allt det vita ute med lite vita blommor inne...
Ha nu en riktigt härlig och skön fredagkväll allihop!

Snöyriga vita kramar från mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...