Bloggintresserade

onsdag 4 september 2013

Den som lever får se...


Tycker inte det var så längesen jag tog en promenad ner till stranden bland krispig och spirande vårgrönska...fåglarna kvittrade och sommaren låg som ett oskrivet blad framför mig, jag var full av idéer, planer och en massa "måste-hinna-denna-sommar-saker"...
Satt där på den steniga strandkanten i mina bästa mysbyxor och smidde planer, drack ljummet kaffe ur termosen och det kändes som om denna sommar skulle bli så lång, veckorna kändes oändliga just då...



Ja det var ju bara sisådär 6 månader sen och hann jag med att göra något av det jag planerade och ville göra? Inte mycket, som vanligt! Ja det är bara att vänta in en ny krispigt grön vårmånad nästa år och kanske vara lite mer realistisk i sitt drömmande och planerande, eller? Den som lever får se...

En höstig kram från mig!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...