Bloggintresserade

måndag 19 mars 2018

Dessa måndagar...


Kan man inte bara få byta ut måndagar mot fredagar och ändå få behålla
fredagarna? Äh ni fattar nog. Jag tycker allt känns så himla motigt denna
veckans första dag, den är ju extra lång också till råga på allt! Klockan 
segar och jag bara gäspar. Jag måste få till ett lite positivt tänk runt 
dessa måndagar men vet inte riktigt hur! Har ni några bra tips???
Dags för lite kaffe och en kanelbulle, det brukar ju lösa det mesta :)

KRAM 
från mig!

15 kommentarer:

  1. Skönt att det är tisdag idag då ;-)
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det är det :) Och snart onsdag...veckan rullar på till min stora glädje ha ha. Kram från Titti

      Radera
  2. Så fina bilder, man riktigt känner vårens budskap genom de fina bokbilderna
    - Men en dum fråga, från en urbota dum dam.
    Hor tusan kommer du in med vattnet jag förstår ju att det inte kan vara geno, pipen.Förstår att du tager isär fden. J'ättesnygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, du är för kul :) Jodå det är en öppning på baksidan precis som på en vanlig vattenkanna men det syns inte så bra på bilden så det var ingen dum fråga alls!! Kram från Titti

      Radera
  3. Hei Titti!
    Jeg prøver å tenke at mandager er en begynnelse på noe. Ikke heng med hodet før uka starter. Hengende tulipaner er flotte. Dette er like mye en oppmuntring til meg selv.
    Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  4. I think if we only had Fridays we wouldn't appreciate them so much :-)
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  5. Kære Titti
    Jeg vil også gerne bytte mandag til fredag 😉 men nu er det allerede onsdag, og jeg synes alligevel tiden flyver så hurtigt, at man ikke kan følge med.
    Ønsker dig en smuk dag

    Klem
    Lone

    SvaraRadera
  6. Hej vännen. Var inne här i måndags när du precis lagt ut inlägget. Men jag kan inte kommentera om ingen annan kommenterat först. Jag får inte fram kommentarsrutan hur jag än försöker.
    I morgon är det fredag :).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Tur det är fredag i morgon. Veckans bästa dag. Hoppas du ändå haft det bra innan i veckan. Ha en fin kväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Fredag hela veckan - en önskan jag hört. Det är nog bra med lite variation.
    Som pensionär är det lätt att dagarna blir lika. Det gäller att hitta på saker,
    som idag har jag städat. Det var välbehövligt. I morgon går jag på torget och
    köper påskliljor i krukor. Vi har inglasad balkong så det skall väl gå bra nu.
    Det har varit en lång vinter. Vi var borta i tre veckor och kom hem i måndags
    och trodde det var vår. Tji fick vi, det var fortfarande snötäcke på rabatterna.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  9. Skönt att det redan är lördag idag! Fast egentligen inte, för fredagen är längre bort än någonsin. I alla fall hoppas jag det blir en bra helg för dej!

    SvaraRadera
  10. Tänk... Måndagar är början på veckan med nya möjligheter:) vad ska hända?
    ha de gott..

    SvaraRadera
  11. I used to hate Mondays when I used to have a job. Now that I am at home it isn't so bad. I saved some good to have in the evening on Mondays so I would have something to look for on Mondays. I agree with you cinnamon rolls can be wonderful!

    SvaraRadera
  12. Hihi du har allt dina små knep för att 'bota' måndagen.
    Jag tycker precis tvärtom, måndagarna går lika fort som resten av dagarna.
    Ja särskilt igår när jag fyllde år, hela helgen (ja faktiskt 4 dar i sträck ) har det kommit gäster och det varit full rulle med allt. Kul och trevligt men även jobbigt, om man nu får säga så. Några dar ska jag bara vila nu, sen blir det Påsk den gillar jag bäst, den lovar ljus och värme, fniss . . . snart snart
    Ha en fin Påskvecka Titti, kram från mig Eva

    SvaraRadera
  13. Nu har vi iaf passerat denna veckas måndag och istället är det "lillördag". Passar mig bättre :-)
    ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT GLAD PÅSK ! :-)
    KRAM

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...