Bloggintresserade

söndag 13 oktober 2024

Det är som det är...



Projektet att lägga trädgården i vila pågår. Sakta men säkert. Ett långsamt projekt pga min eländiga rygg och jag är inte säker på att jag är klar till jul...funderar på hur jag ska klara trädgården om 10 år??


Det är som det är och blir som det blir. Man ska inte fundera för mycket...


Fåglarna flyttar söderut nu. Förståligt, jag önskar jag kunde följa med :)


I växthuset råder nu lagom sköna grader. Det blir alltid en kopp kaffe här på em...


Jag har fått valnötter av en granne i byn. Man tackar! Jag måste nog ha ett eget valnötsträd kom jag på! Växer fort också tydligen!

Rosenskäran levererar fortfarande både blomning och mat till ett och annat hungrigt bi...

Fortfarande är trädgården grön men det går med stormsteg mot en avlövad och dyster november...

Söndag igen. Dags att styra upp en ny vecka snart då. TACK för alla era rara kommentarer och jag är så glad att ni finns och har tid och ork att kika in här. Bara så att ni vet :)

KRAM Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...