Bloggintresserade

onsdag 31 december 2014

FLOWERS by titti & ingrid - GOTT NYTT ÅR!


Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till er alla önskar jag med denna lilla bukett! 
Ett blommigt år har gått och nu väntar med spänning ett nytt...


Nu är blomsterkylarna fulla av helt underbara blommor att välja och vraka bland och jag känner mig som ett barn vid en godisdisk när jag står där och väljer! Expediten tittade lite konstigt på mig när jag 
ville ha både oranga och rosa blommor ihop i buketten, men jag bara älskar den kombinationen! 
I buketten fick det även bli en amaryllis som heter Darling, visst har den en fantastiskt färg? 


Så med en bukett av ranunkler, några vaxblommor, amaryllis och lite gröna blad 
så är det dags att ladda för en rolig Nyårsafton!
Ingrid med bloggen OF SPRING AND SUMMER vill givetvis också önska er alla 
ett Gott Nytt År så kika in till henne och se hur hennes blommiga nyår ser ut…

En varm kram från mig 
till er alla, jag önskar er
ett fantastiskt 
2015! 

86 kommentarer:

  1. Happy New Year to you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. A happy New Year to you too Michelle!
      Warm hug,
      Titti

      Radera
  2. Oh my, what a show stopping bouquet! I love the combination as well. Silly florist, doesn't she know that orange and pink are complimentary colors on the color wheel? lol! What a wonderful way to ring in the New Year!
    hugs,
    Jann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovely comment from you Jann! Of course orange and pink is a lovely combination together :)
      HAPPY NEW YEAR to you, I hope you having a happy evening!
      Warm hug,
      Titti

      Radera
  3. Your flowers are beautiful and the colors are perfect together! Wishing you love and happiness in the coming New Year, dear Titti! Hugs xo Karen

    SvaraRadera
    Svar
    1. I wish you a HAPPY NEW YEAR too, Karen!
      All my love,
      Titti

      Radera
  4. Krispigt och vackert!
    Som en nyårskaramell=))

    Ett riktigt gott nytt år till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack...kul att du gillar nyårskaramellen Hannis!
      GOTT NYTT ÅR önskar jag dig,
      Titti

      Radera
  5. Ønsker deg også et riktig godt nytt år. Herlig med vakre blomster på slike merkedager.
    Gleder meg til å følge deg også i 2015.
    Vennlig hilsen Marit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du och jag önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År!
      Kram,
      Titti

      Radera
  6. Gott Nytt År Titti! Vilken alldeles, alldeles LJUVLIG bukett! Jag blir alldeles lycklig av de vackra fotona av den! Buketten är som en karamell, tänk att ha den på sitt nyårsbord!
    Tack för ett fint år på din blogg, alla värmande ord och inspiration! Ser fram emot att följa dig 2015!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack detsamma kära du! Din blogg är en sann fröjd och jag vill också önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
      Kram,
      Titti

      Radera
  7. I hope the new year brings you hapiness and everything you wish for!!!
    Happy New Year!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. The same to you, I wish you the best for a Happy New Year, take care!
      Love,
      Titti

      Radera
  8. Gott Nytt År Titti!
    Hoppas nacken är bra och så önskar
    jag dig ett fint och roligt 2015.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din omtanke! Nacken är INTE bra men nu tar vi nya tag inför 2015...det går över!
      Varm kram till dig,
      Titti

      Radera
  9. Helt ljuvlig bukett och foton! Och tack för all inspiration under året.

    Önskar Dig Ett Gott Nytt År!

    Kramar /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, så glad jag blir!
      GOTT NYTT ÅR till dig Cia,
      Titti

      Radera
  10. Nyårskramar till dig, önskar att 2015 blir ett underbart år för dig! Tack för alla vackra inlägg under året och ett GOTT NYTT ÅR!
    Raina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du, dina ord värmer...jag önskar dig det bästa 2015!
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  11. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag önskar DIG ett GOTT NYTT ÅR!
      Varmaste kramen till dig,
      Titti

      Radera
  12. Kikar in en snabbis för att få säga GOTT NYTT ÅR vännen!
    Nyårskramar Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig Lotta!
      Kramis, Titti

      Radera
  13. Som en riktig brudbukett och långt ifrån julig. Önskar dig ett gott nytt år och ser fram emot nya fina bilder hos dig! / Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä nu är julen över så det blev en icke julig bukett!
      GOTT NYTT ÅR önskar jag dig,
      Titti

      Radera
  14. Så vacker bukett!
    Gott slut och Gott Nytt år till dig också.
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla du! Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR också...
      Kram Titti

      Radera
  15. You have a beautiful blog Titti! Love it and I will follow you for sure ♥ Wish you a happy New Year! xoxo, Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Alexandra! I wish you too a HAPPY NEW YEAR....
      Lots of love,
      Titti

      Radera
  16. Och jag kan riktigt känna dom underbara dofterna från den vackra buketten !
    - Man känner verkligen glädje genom att bara se på den.
    Tack för alla magiska ögonblick och inspiration som du ger oss genom dina fantastiska foton och allt annat som du delar med dej av ♥
    Önskar dej en härlig nyårsafton och ett riktigt Gott Nytt År !
    Stor kram från mej / Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack snälla du, så fina ord...blir så otroligt glad Anneli!
      Jag önskar dig det bästa av nyår och en stor varm kram till dig...
      Titti

      Radera
  17. Godt nytår til dig, har nydt at følge med her hos dig i 2014.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, hoppas du följer med mig 2015 också! GOTT NYTT ÅR till dig...
      Kram Titti

      Radera
  18. Önskar dig ett gott slut på 2014 och en bra start på 2015. Gott nytt år // Cat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Cat! Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR...
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  19. Vackraste buketten! Underbara färger som passar mig:) Jag måste bli bättre på att köpa färska blommor.
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att du gillar den lilla buketten!
      Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR Maria...
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  20. Men åhh, vilken underbar bukett! En sån vill jag också ha...;) Rosa och orange var ju jättefint ihop!

    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar den, buketten! Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR...
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  21. Gott nytt år! Ljuvlig bukett. Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du...
      GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!
      Kram, Titti

      Radera
  22. Dearest Titti,
    happy, healthy, sparkling new year to you and your family. I thank you for all your kind visits and I'm happy to have a blogfriend like you!
    Hugs, Olympia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Olympia, thank´s for your sweet comment and I´m so happy to have a blogfriend like you, it really warms my heart!
      HAPPY NEW YEAR...
      Love, Titti

      Radera
  23. Dear Titti,
    happy happy happy New Year and all my best!
    A big warm hug
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you and the same to you, A HAPPY NEW YEAR Elisabeth!
      Warm hug,
      Titti

      Radera
  24. Gott Nytt År Titti!! Och en underbar bukett, den tar jag med mig :) Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din Anna! Tack för att du alltid skriver så gulliga kommentarer till mig...
      GOTT NYTT ÅR!
      Go kram,
      Titti

      Radera
  25. Happy new year Darling.......love Ria...x!

    SvaraRadera
    Svar
    1. The same to you dear...a very merry HAPPY NEW YEAR!
      Love Titti

      Radera
  26. Cudny bukiet! Uwielbiam jaskry:)) Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! Happy new year to you...
      Love,
      Titti

      Radera
  27. What a lovely flower bouquet Titti lovingly put together. It has been a joy to visit and see your wonderful images over the past year - a Happy New Year♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh thank you Rosemary...thank´s for following me during the year and let´s hope for a happy and lovely 2015!
      Titti

      Radera
  28. Happy New Year Titti! What a beautiful bouquet of flowers...wishing you and your family in Oland a very happy, healthy 2015. Sharon x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you and the same to you Sharon! I wish you the very best for 2015...let´s hope for a happy year!
      Warmly,
      Titti

      Radera
  29. Tack Titti för alla fantastiska inlägg du inspirerat med under året - ser fram mot ett 2015 tillsammans med dig !
    Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kör vi på ett roligt 2015 Isa och jag hoppas du är med mig då också!
      GOTT NYTT ÅR till dig,
      Titti

      Radera
  30. Halloj Titti!
    Vilken underbar bukett & färgkombon med orange i, me like :)
    Önskar dig ett riktigt mysigt Gott Nytt År!!
    Kram kram Arja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Kul att du gillar nyårsbuketten...den är din!
      GOTT NYTT ÅR till dig, hoppas du har en riktigt kul kväll...
      Kram Titti

      Radera
  31. Helt underbar bukett, det lyser sommar över den och tänk vi är snart där
    Många härliga dagar både i bloggen och på "jorden" önskar jag dig
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du...blir så glad för din fina kommentar!
      Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR Meta...
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  32. Det var en flott og vinterlig bukett! Så skjønne snittblomster satt sammen. Vakre bilder også. Mye fint å se på her hos deg. Falt for bildet av lykta på den røde benken og det røde kremmerhuset med hvite prikker. Så julefint. :) Takk for fine kommentarer! Godt nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Kul att du gillar just de bilderna...
      Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  33. Underbar bukett! Vill tacka dig Titti för att du skrivit så fint till mig på bloggen. Tack även för all inspiration.

    Önskar dig ett Gott Nytt År.
    Kramar
    Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack själv kära vän för all inspiration och glädje du sprider! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  34. So dreamy flowers dear Titti!!!!
    I wish you a very happy new year!
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Geli! I wish you a HAPPY NEW YEAR, take care...
      love,
      Titti

      Radera
  35. Happiness & dreams for your New Year!

    SvaraRadera
    Svar
    1. The same to you...the best! HAPPY NEW YEAR!
      Love Titti

      Radera
  36. Vilken underbar bukett vännen!!! Och färgkombinationen är fantastisk!

    Ha en mysig kväll., så ses o hörs vi
    Gott Nytt År<3 Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack min vän! Kul att du gillar min nyårsbukett, blir så glad!
      GOTT NYTT ÅR!
      Varm kram till dig,
      Titti

      Radera
  37. Titti, the bouquet is gorgeous, and your New Year's wishes are very much appreciated.

    Best wishes back to you for a glorious 2015. xo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Frances...
      Love Titti

      Radera
  38. Oj va många kommentarer du hade.
    Ville bara kika in och önska dig ett GOTT NYTT ÅR.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  39. Såå vacker bukett!Den går direkt till hjärtat.Den har liksom allt!
    Tack för övrigt för din fina blogg!
    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    Kram Margareta

    SvaraRadera
  40. Dear Titti, beautiful very beautiful flowers ... I wish you Happy new Year and health, health, health !!!
    Thank you... your blog fantastic. Jarka

    SvaraRadera
  41. Fiori stupendi...c'è aria di primaveraaaaa....buon anno Titti. Mina&Laura

    SvaraRadera
  42. Gott nytt år till dej också ;))...jaa nu har ett nytt år tagit sin början...och jag hoppas vi alla får ett bra sådant ;)
    Så himla fin bukett du visar...och hela din blogg är fin...så roligt att titta in hos dej ;)
    Nyårskram bia

    SvaraRadera
  43. Gott Nytt År!!! Hoppas att nackspärren har gett med sig och att du kliver in i 2015 med nya friska steg. Kramar / Mia

    SvaraRadera
  44. Underbart fin bukett, det var ju en lysande combo! Gott nytt år!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  45. Wow här fick man scrolla!
    Vilken vacker bukett!

    Ett riktigt Gott Nytt År på dig, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  46. Den där buketten är helt fantastisk!! Underbara färger! Jag förstår inte alls varför hon tittade konstigt på dig för den färgkombinationen är superfin. Gott nytt år på dej, kram Katta

    SvaraRadera
  47. Åååååå så vakker bukett.....Love!
    Godt nytt år kjære Titti.

    Klem fra Camilla.

    SvaraRadera
  48. En helt underbar bukett! Och jag tycker som du, superfin färgkombo! Tack för jättefina inlägg detta år, ser fram emot att kika in här under det nya året :)

    Önskar dig ett fab 2015!!

    Kramar aka

    SvaraRadera
  49. Så utrolig vakre blomster, nydelig fargesammensetning! Jeg ønsker deg et herlig nytt år og alt godt i 2015!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...