Bloggintresserade

onsdag 21 januari 2015

Äntligen!


Jag har äntligen fått en ny och fräsch header till bloggen! Vad tycker ni? Det är min goda vän Gunilla som har gjort den, hon är en otroligt duktig och kreativ webbdesigner och bor här på Öland. 
Hon fick fria händer att göra en ny header till min blogg och jag tycker verkligen hon har fångat allt vad HWIT BLOGG är i både färg, form och bilder, ja jag är så himla nöjd! Så glöm nu min tidigare hemmasnickrade fula grå header, det där med webbdesign och layout är inte riktigt min grej om man säger så, förstår verkligen ingenting, jag håller mig till fotograferingen...
Är  du sugen på en ny fin header till din blogg, en logga eller kanske en hemsida kan jag bara varmt rekommendera Gunilla. Vill du veta mer eller har några frågor så kan du kontakta henne här.
Det kommer även att finnas en länk till henne här på högra sidan. Tillsammans håller vi även på att planera ett nytt och roligt projekt tillsammans. Det handlar om ett kreativt och spännande samarbete om Öland där vi kommer att få nytta av våra gemensamma intressen med just fotografering och design. Vad det kommer att resultera i? Ja, det får ni se framöver. Fortsättning följer och hårt arbete väntar


Kram, Titti

67 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag är full av beundran. Men jag har försökt ändra på min och det gör jag inte om. Det blev så mycket besvär och inte bra. Och svårt att få det tillbaka som jag hade en gång, så nu har jag bestämt - inga ändringar mer. Jag trodde i min enfald att man lätt kunde ha t ex rött då det var juletid osv, men då blev ju allt rött, även det som var förlängesedan. Och så ville jag inte ha det. Men jag har ju ingen Gunilla intill. / Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila du till Gunilla så fixar hon en STRÅLANDE header till dig Britt! Jag vet, blogger tycker jag är krånglig och jag tappar bort både mallar och vet inte hur man gör, med fasa får man sen försöka få tillbaka allt som det såg ut innan, näe usch...lyckost dom som är duktiga på sånt med bloggdesign!
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  2. Hur snyggt som helst!! Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack!
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  3. Så himla fint, raden med bilderna längst upp är verkligen Du Titti......Spännande med nytt samarbete, ser fram emot att få se mer av detta:)

    Varm kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack snälla vännen! Visste att du skulle gilla den...inget färgglatt här inte ha ha!
      Ja du lär få veta mer sen, jag lovar, vi ses ju snart...
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  4. Så snygg! Passar så bra med innehållet I din blogg.
    Spännande det låter med det ni ska påbörja, vill veta mer;).
    Får inspiration till att själv tänka i andra banor, baramodet saknas:). Men jag drömmer vidare.
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad jag blir att du tycker om min nya header, kul! Ja drömma måste man och jag gillar att ha många bollar i luften med olika projekt, alla ror man inte i land givetvis men då har man ju ändå prövat! Låt 2015 bli ett år då du VÅGAR pröva Maria...kasta dig ut!
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  5. Visst är det snyggt. Jag valde att vara utan bilder för då behöver jag inte tänka på att byta eller att det inte passar. På bildbloggen har jag en men den får ofta hänga med länge.
    Önskar ibland att jag kunde mer om det där. vi får se vad som kan dyka upp från intressebanken framöver. låter spännande med dit nya projekt.
    Ha det så gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar den! Ja jag är så himla oteknisk och nog har jag försökt ändra i bloggen ibland vilket resulterat i en massa problem, puh, näe sånt orkar jag inte med!
      Ha en skön kväll och tack för din rara kommentar Meta...
      Kramis,
      Titti

      Radera
  6. Riktigt snyggt och passar din blogg som handsken på handen....
    vänta nu....var det handen i handsken kanske ???
    Hur som haver var headern väldigt soft och snygg, har haft samma header sen jag började blogga,
    och då var det dottern som fixade den, kanske dags att byta.

    Passar på att ge dig en KRAM på kramens dag

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, handen i handsken är det tror jag...nåja, KUL att du gillar den och jag är sååå nöjd också. Känns skönt att få lite nytt på bloggen det nya året!
      Är det kramens dag idag? Då får du en stor bamsekram tillbaka...
      Titti

      Radera
  7. Oh my goodness, I love it so much!!! So simple, but full of charm ♥ I was working on my blog design at the beginning of January. I changed my background and the header photo... xoxo, Alexandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Alexandra! Your blog and header is really beautiful, you did a great job there...I´m not good at all at design and layout, I´m so happy to have my friend Gunilla!
      Have a happy week, take care...
      Warmly,
      Titti

      Radera
  8. Hei
    Headeren din ble kjempefin ! Passer din blogg helt ypperlig.
    Klem fra Mette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tusen tack Mette! Så glad jag blir...
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  9. Snyggt! Tänk så skönt att man inte behöver klara allt själv:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja eller hur?! Det där med att få till en ny header kan inte jag alls...underbart att få hjälp av en sån klippa som Gunilla!
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  10. Fniss...jag trodde du hade fått i och ur linserna.
    Jättefin header, så fint valda bilder. Jag gör ju nya
    headrar stup i ett, använder photoshop.
    Spännande med samarbetet, ser fram emot och se
    vad det kan vara.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja du tänkte så när det stod ÄNTLIGEN! Du dom linserna slänger jag snart i sopkorgen...får inte ens in dom! Har nu prövat och testat varje dag men det går INTE! Makalöst! Ja jag får väl fortsätta ett tag till men herregu jag har inte tid att sitta 2 timmar varje dag med detta, eländes elände...
      Ja din header är alltid fräsch och du ändrar och fixar med den men Photoshop är lika mycket mardröm som linserna för mig...har testat men det går inte!
      Nåja, kul att du gillar den, då blir jag glad!
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  11. Blev jättefint!!.....jag kan ingenting om design och layout på bloggen....vågar inte röra mycket runt om min blogg...det var dottern som hjälpte mej och fixade hela bloggen...men jag skulle vilja ha en helt annan layout och bakgrunds bild och header och allt vad det nu är....men jag kan inte göra någonting alls. Men det får nog vara så här ändå...det är ju ändå innehållet som är det väsentligaste enl.mej iaf ;))....men visst vore det kul med en jättefin blogg ;)))...som din tex. ;))
    Ha det gott i vinterlandet !
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du jag har försökt ändra mall några gånger och vimsat till det så det tog 2 dagar att få allt tillbaka, puh! Näe jag är inte så bra på den biten...
      Din header och blogg är så fin så du behöver inte ändra något Bia, så det så!
      Varm kram till dig,
      Titti

      Radera
  12. Lovely, can't wait to see your collaborations Titti....have a lovely week! Sharon x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank´s for your sweet comment Sharon! Have a great week, take care...
      Warm hug,
      Titti

      Radera
  13. Piękny nagłówek, bardzo mi się podoba:) Czekam niecierpliwie na efekty Waszej współpracy. Pozdrawiam

    SvaraRadera
  14. Hej Titti,
    a really, really nice header! Congratulations! I wish, I could be so lucky like you to get a professional and privat help. Last time a tried to change my header and I am not so really lucky with my result. But, in a time I will try it again. Never say die! :-)
    Nice greetings to Sverige,
    Mella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, yes I´m so happy with it! Sometimes the blog need a change so it was to start 2015 with something new...
      Have a great week Mella!
      Titti

      Radera
  15. Himla snygg, och passar så bra till din härliga blogg !
    - Jag känner mej också less min header, men samtidigt är det så mycket jag i den, så den får hänga med ett tag till.
    Det ska bli spännande att se vad du och din väninna Gunilla har för projekt på gång !
    - Lycka till med det och med linsinsättningen ;)
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din är jättefin tycker jag och det är mycket DU i den...man ska inte ändra ett vinnande koncept vet du väl! Ha en fin kväll...
      Kram Titti

      Radera
  16. Superfint och fina bilder:)
    Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad jag blir! Kul att du gillar den...
      Kram,
      Titti

      Radera
  17. Jätte snygg header som hon fixat till dig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är sååå nöjd...kul att du gillar den!
      Varm kram till dig,
      Titti

      Radera
  18. Väldigt snyggt ,kram Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så glad jag blir! Kul att du gillar den Nette!
      Ha en skön kväll...
      Kram Titti

      Radera
  19. Titti, nová hlavička.... květy, psané písmo jsou jemné a hezké. Jsem zvědavá na vaše nové projekty. Přeju vám zábavu a úspěch. Objetí Jarka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Jarka...
      Love,
      Titti

      Radera
  20. Så fina bilder i din nya header.Jag beundrar dom som kan få till det så snyggt.
    Spännande att se vad ni kommer att göra framöver. Det kan ju bara bli riktigt bra...
    Kram Margareta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja det är bäst att andra gör sånt, jag kan inte alls sånt...men det vore väldigt kul att kunna! Ja vi får se var projektet landar, kul att få göra något för Öland!
      Kram till dig,
      Titti

      Radera
  21. Hello Titti,
    very nice is your Header.
    Greetings from Reserl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! I´m so happy you like it...
      Have a nice evening, take care!
      Titti

      Radera
  22. Ja den var jättefin och passar dig perfekt!
    Så spännande det låter.
    Det är bara att vänta och se vad ni hittar på.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Annika! Det glädjer mig att du tycker den passar mig :)
      Ja vi får se vad vi landar med projektet!
      Ha en fin kväll i januarimörkret...
      Kram Titti

      Radera
  23. Hi Titti, you said you tried to join my party and had a problem with a link. You have to have a back link in your post to my blog in order to link up. Just add a highlighted link and it will work. Thanks

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Kim!
      Ok, I will try that next time, of course I will join the party next time!
      Have a great week, take care...
      Titti

      Radera
  24. Jättefin Titti!
    Men jag tycker du är så proffsig, du brukar ju ha allt så fint hos dig!
    Låter spännande erat projekt! :)

    Ha det gott, kram Ewa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuuuuusen tack snälla du! Mja det där med design är inte min grej och inte kan jag programmen heller! Då är det bra att ha goa vänner...
      Varm kram till dig,
      Titti

      Radera
  25. Titti, new header ... the flowers, the script are soft and Nice. I'm curious about your new projects. I wish you fun and success.
    Embrace Jarka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Jarka! Oh I´m so happy you like the new header and I love the colors in it, it´s me!
      Have a lovely evening...
      Warm hug,
      Titti

      Radera
  26. Fantastiskt fin header. Det första jag såg och reagerade på innan du skrev det! Skall kolla in hennes hemsida. Skulle behöva logga- förslag! Önskar dig en fortsatt fin vecka! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. KUL att du gillar den! Ja hon är så duktig på sånt där och kan se vad som passar...tror inte loggan blivit "jag" i kornblått och rött hi hi...bara maila henne du!
      Ha en skön kväll i mörkret...
      Kram,
      Titti

      Radera
  27. It is a fabulous header and I love the colours used. I've been thinking about doing mine for ages, it's so boring!! Suzy xo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, so happy that you like the header Suzy! I like the header you have now...you dont have to change it, it´s so much "you"!
      Have a nice day, take care...
      Love,
      Titti

      Radera
  28. Den ble kjempeflott!! Kunne tenke meg noe nytt på min egen blogg :-) Ønsker deg en fin dag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. GLAD jag blir att du gillar den, ja jag är så nöjd! Den gamla var sååå ful...kul med lite nytt!
      Ha en finfin kväll Merete!
      Kram,
      Titti

      Radera
  29. DearTitti!
    I love your new header AND the old header.
    Happy end of the week!
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh fine! I hope you like the new one a little bit more :)
      Have a great day Geli!
      Love,
      Titti

      Radera
  30. Så fin header! Nu känner jag ju att jag skulle vilja uppdatera min också ;-) Men hur?
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  31. Den er rålekker :) og helt deg- nydelig !

    God kveld klemmer Monica

    SvaraRadera
  32. Verkligen jättefin header!

    Trevlig helg! 'Kram Gunilla

    SvaraRadera
  33. Headeren er sååå fin og passer perfekt til bloggen din, jeg la merke til den med en gang!
    God helg, Titti!
    Klem fra Jorunn

    SvaraRadera
  34. Tummarna upp!! Spännande med ett nytt projekt också!
    Kram och fin fredag// Hannis

    SvaraRadera
  35. Lovely new header and lovely photo of basket ...so natural and nice !
    Gail x

    SvaraRadera
  36. Men du vilken snygg header!
    Jag ska genast kolla vidare på hennes sida och se om hon kan hjälpa mig!
    Supersnyggt och proffsigt!
    Spännande med ert projekt!
    Ha en jättemysig helg!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  37. Det är en fantastiskt fin och finstämd header med färger som man blir mild till sinnes av, känns det som! Välkomnande!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  38. Hej Titti!
    Kikar in för att önska dig trevlig helg!
    Jätte fin ny header du fått! Passar din blogg perfekt!
    Spännande med ert kommande projekt.
    Jag är helt uppslukad av senaste numret av "Vi läser". Så många bra böcker det finns som väntar på att bli lästa! Skulle behöva sådär en månads ledighet att bara ägna åt bokläsning!!
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  39. Visst såg jag den nya fina headern!
    Jag kan inte heller det där med webbdesign, måste nog också be om hjälp senare.
    Åhh så spännande med ert samarbete! Och grattis till månadens bloggare i Lantliv, det hade jag missat!

    Kramar /Cia

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...