Bloggintresserade

lördag 6 februari 2016

Väldoft och ett skönt soffhörn...


Jag är inte så förtjust i att göra reklam för saker på min blogg men ibland
 bara "måste" jag få visa och rekommendera saker jag verkligen gillar.
Och just nu är jag helt förlorad i Rituals alla produkter...helt galet bra!
Shoppade loss rejält när jag var i deras butik i Kalmar förra veckan.


Underbara produkter med en helt ljuvliga dofter! Nu har jag gått helt bananas
på deras serie Hammam som har en doft av "Fresh Eucalyptus & Rosemary"
Hela jag och hemmet doftar som en härlig grön, somrig kryddträdgård!



Nåja, i min härliga väldoft ska jag nu göra kvällsmat och sen krypa ner i
soffhörnet och stilla njuta av en lördagkväll med melodifestival och allt...

Ha en härlig helg 
kära vänner!

24 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med väldoft i hela hemmet ;))...här blir det också mello i kväll...men det blir nog mest jag som kommer att se den, hihi...dottern får besök och mannen kommer nog att se till och från, hehe...
    Ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. I must google that brand as it isn't something familiar....and you tempt me with the description of the scent of your home!

    SvaraRadera
  3. Har inte provat detta märke. Men det låter helt gudomligt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Alltid roligt med nya tips:) Doften låter underbar när du beskriver den.
    Ha en mysig kväll i soffan
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Visst kan det dofta gott av mycket men tyvärr blir det lite för mycket av det goda ibland hos många
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Tycker det är trevligt att få tips på lite nytt och nya dofter. Här kör jag det sista på ett doftljus som luktar jul...! Ingen idé att ha kvar det till nästa år. Men kryddträdgård låter mer passande.
    Ser att ni också har innanfönster, det bästa med dem är när det är dags att plocka ur dem. Tror inte vi behöver vänta så länge i år.
    Ha det så gott i soffan!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  7. Lovely pictures as always, sounds like a perfect way to spend Saturday night..

    SvaraRadera
  8. Varje jul och födelsedag så får jag paket av min moster med produkter från dom.
    Helt otroligt underbara dofter!

    Du, sista bilden...så galet vackert!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Ska hålla utkik, nu när jag tittat på namnet. Jag är rätt dålig på sådant där annars. / Britt

    SvaraRadera
  10. Titti, thank you for the good type of cosmetics-and smells throughout the House-it certainly is excellent. I send greetings to Sweden!
    Embrace Jarka

    SvaraRadera
  11. Så bra att få lite tips på fina dofter. Älskar verkligen dofter med olika saker, parfym, body lotion, ljus, blommor m m
    Här i östergötland är det härligt soligt och + 8 grader... mmmmm.....skönt !
    Önskar dig en fortsatt fin söndag !
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Liebe Tiiti,
    ich liebe gute Düfte. Sie zaubern eine wunderbare Athmospäre und sorgen für eine gemütliche Stimmung.
    Genieße einen wundervollen Sonntag,
    Manuela

    SvaraRadera
  13. It does sound like fine smells in your home! Have a wonderful week!

    SvaraRadera
  14. Det er så godt med god duft og det blir ekstra koselig da :) Bra med tips på gode lukter.

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvaraRadera
  15. Rituals har öppnat här i närheten precis före jul och jag fick den gröna serien i present av mina barn när jag fyllde år. Underbar!
    Vacker att pryda badrummet är den ju också.
    Vi ska njuta mera av sköna produkter, så njut på, det gör jag!
    Kramar, Ann

    SvaraRadera
  16. Skønne tips og billeder som altid Titti :)
    Klem
    Birgitte

    SvaraRadera
  17. I can imagine they smell as good as they look ! Have a fine week ...Gail x

    SvaraRadera
  18. Det är alltid trevligt med doftljus, de sprider ju både doft och stämningsfullt ljus. Vi måste höras snart.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  19. Låter ljuvligt! Det märket får jag hålla utkik efter!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  20. Tack för tipset!
    Ha en fortsatt fin vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  21. åh låter härligt ! här har jag tänt ungefär typ 100 doftljus ändå tränger den sötvidriga doften av död mus igenom ...uuhhhh fy så hemsk den är...;)
    ha det fint, kram Anna

    SvaraRadera
  22. Tack för dina tips! Jag har varit nyfiken på dessa produkter själv.
    Jag är som du och gillar inte heller att göra reklam. Men hittar man något som man vill rekommendera, är det ju en helt annan sak.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  23. Det är härligt med lite extra lyx i vardagen. Ska tita efter den butiken när jag kommer till Kalmar nästa gång. Hos mig landade ett paket från Kick´s i brevlådan. Inget märkvärdigt, nytt schampo och lite extra lyxig ansiktskräm solfaktor 40 från Clinique + ett gratisprov från Armani. Luktar starkt så jag får väl droppa på lite när jag ska ut i växthuset.
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  24. Håller med dig, jag bara älskar deras produkter.
    Fint hos dig som vanligt :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...