Bloggintresserade

torsdag 11 februari 2016

Vitaminchock & annat elände!


Vilken vecka, puh!
Kan verkligen inte påstå att den gått i något positivt tecken med vare sig 
jobb, folk och fä eller välbefinnande men som vanligt är det bara att ta
nya tag och fylla på med ny god energi på alla plan och hoppas på
att sluttampen på denna usla vecka blir så himla mycket bättre...


Nu hoppas jag på lite sol till helgen också så att jag får dubbel nytta av
allt jag försökt boosta med i vitaminer denna vecka! Ja risken finns
ju dock att det börjar snöa, oturen fortsätter, folk krånglar ännu mer,
tröttheten består och tv:n lägger av precis när jag med nypoppade 
popcorn intar soffhörnet på lördagkväll för att se melodifestivalen!
Ve och fasa...



Näe, bort med såna trista tankar nu och jag bjuder istället 
er alla på en supergod, fruktig, färgglad & väldigt nyttig 
vitaminchock!

Kram från Titti

25 kommentarer:

  1. MUY BUENAS PARA ESTOS DIAS FRIOS!!!
    SALUDITOS

    SvaraRadera
  2. Ohhh du har inte haft något vidare vecka förstår jag.
    Men bilderna ser verkligen goda ut och gör i alla fall mig sugen på en riktig vitaminboost.
    Hoppas att vitaminerna får slutet på veckan att bli bättre än början. Kram, Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas på det...tack snälla du!
      Kram Titti

      Radera
  3. Sometimes it is nice to collect some vitamines.

    Greetings,
    Filip

    SvaraRadera
  4. Dear Titti!
    Your juice looks very very delicious!
    Hope weekend comes fast for you and a lot of sunshine!
    Only a little time to wait ....you will see spring is coming!
    Hugs,
    Geli

    SvaraRadera
  5. Har det börjat så brukar det fortsätta ett tag, men nu vänder det ska du se!
    Tror du motar bort dåliga energier med vitaminer och med solen som hjälp.
    Hoppas det!
    Kramar/Cia

    SvaraRadera
  6. Så gott och fräscht. Skulle jag behöva nu:) Hoppas du får en toppenhelg nu efter din inte så roliga vecka.
    Stor kram till dig vännen

    SvaraRadera
  7. Hello Titti. Your photos of the fruit and juice are absolutely gorgeous. No wonderful fruit and vegetables are so healthy for us - the colour is amazing.

    SvaraRadera
  8. Skickar du den på riktigt också om jag ber hihi.Det ser verkligen smaskigt ut mums. Får nog ta mig till butiken och inhandla lite jag med orken är så liten just nu.Tyckte jag var pigg i början av veckan men icke.
    Ha det gott på fredagen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Den vitaminboosten skulle jag gärna vilja ha. Jobbar som tusan fast jag inte skulle. Konstigt! Men ska din otur aldrig vända. Tv:n måste ju funka när det är mello. Nu ska jag vila ända tills i morgon bitti. Kraaam pia

    SvaraRadera
  10. Åh, så gott det ser ut. Kanske något jag skulle behöva nu när jag är hemma och nedkrupen under täcket. Hoppas vitaminboosten gör slutet av veckan bättre än början. Kram

    SvaraRadera
  11. Här har det också varit en eländig vecka...lite i oturens tecken, hehe...men det är snart historia nu, ;)...bilderna ser iaf härliga ut ;))
    Hoppas det blir bättre...
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. Dear Titti,

    The Citrus juice looks delicious and such a lovely colour and healthy vitamin boost.
    Do hope you have a lovely weekend and have some sunshine
    Hugs
    Carolyn

    SvaraRadera
  13. Jag blir pigg bara av bilderna! Ser underbart gott och nyttigt ut, vitaminerna bara kryllar!
    Otursvecka är inte kul, men nu blir det snart en ny och då vänder turen ska du se!
    Ha en fin helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  14. Även om det kanske kommer att falla snö så hoppas jag att du får sol! I massor.
    Så allt sånt där dumt försvinner en stund.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  15. Det ser så otroligt gott ut på bilderna! Man blir riktigt sugen!!
    Och du, trösta dig med att du missar inte mycket om du missar melodifestivalen, inga vidare bidrag än så länge.
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  16. Vilken långvarig historia. Du verkar ju ha gjort det du kan. Hoppas inte TV:n krånglar också. Det är ju Shetland idag. Och även På Spåret. Krya på dig. / Britt

    SvaraRadera
  17. Åhh vilka underbara bilder! Får mig att tänka på karnevalen i Rio!
    Alltid lika inspirerande hos dig Titti!
    Örngotten som du undrade över inne hos mig är inhandlade på Ellos, i jättedkön kvalitet.
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  18. I treat myself with vitamins from our proper citrus grove, daily!
    It's really good!
    May spring make soon its appearance!
    Olympia

    SvaraRadera
  19. Fantastiska bilder Titti!
    Må gott!
    Susanne

    SvaraRadera
  20. Såna veckor kan man ta och så kastar man bort dom, puts väck är dom sen.....Det är så där ibland. Själv sitter jag här med världens förkylning, jag hostar så att min hjärna förflyttat sig.....men det går väl över, fördelen är att jag kan ursäkta allt engagemang i allting, jag bara är! Trevlig helg, kram
    Agneta

    SvaraRadera
  21. Jag hoppas med färgglada vitamininjektion gjorde gjorde saker förbättras under helgen! Sarah x

    SvaraRadera
  22. Hope the vitamin fix works and you are soon back to your usual self ...the photos make my mouth water ....looks delicious !
    Gail x

    SvaraRadera
  23. Beautiful pictures Titti...

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...