Bloggintresserade

söndag 24 september 2017

Jag borde...


Jag borde fixa en ny profilbild, men såhär blir det alltid - på varje bild!
Framför kameran vill jag då rakt inte vara, huuu! Löjligt men så är det.
"SÅDÄR ser jag väl inte ut" säger jag om varje bild, näe allt är kamerans fel!
Jag är ett hopplöst fall och någon linslus kan ingen beskylla mig för att vara.
Eftersom synen med åldern mattas av och gör en väldigt snygg och lite
sådär lätt suddig i spegeln på morgonen så känns ju livet gott, trots allt :)


Tror jag tar denna glada höstpumpa som profilbild istället! 
Känns lite mer som jag :)

Ha nu en skön söndag vänner...

KRAM

22 kommentarer:

  1. I don't post my own photos either. I put enough out there, I don't need my photo too. Nice pumpkin!

    SvaraRadera
  2. Hejsan det spelar ingen roll vilken bild Du tager med. Mig spelar det ingen roll, men måste ju erkänna att jag inte känner igen mig själv heller.
    Tyckte bäst om bilden med dig på bänken, dina fötter är som på en tjurig unge son ine helle vill vara med. på bild. Pumpan vinner nog i längden

    SvaraRadera
  3. Vad du är tokig. Klart att du är världens finaste. KraaaamPia

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, så svårt att vara bekväm framför kameran. Jag övar hela tiden:). Men jag tycker du har en fin bild där överst med dig och katten. Jag skulle dock gärna se dig på nära håll ibland.
    Ha det fint
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Men så konstigt... precis som jag! Kan inte fatta att jag är så OLIK mig på varenda bild!! Smart med en pumpabild, precis lik en pumpa!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. I am just like you☺️

    SvaraRadera
  7. Tycker inte heller om att vara med på bild...har lite svårt för det. Så jag förstår dig precis. Ha en ny bra vecka.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Men åhh vilka underbara bilder i dina två senaste inlägg.
    Kan det vara så att vi som hamnar bakom kameran gör det för att vara säker på att inte hamna framför ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  9. This really is a great photo of you - your hair is gorgeous and I can imagine your face even though you don't show it here. Love your clothes and boots, look like you are enjoying some early Autumn days. We are still too hot here but after this week it may start cooling as we head toward October - my favorite month! I don't like photos of me either!
    Hugs - Mary

    SvaraRadera
  10. Ha ha ha ha jeg er præcis som dig.
    Jeg har aldrig billeder af mig selv. Jeg hadder dem nemlig.
    Jeg laver også konstant overspringshandlinger for ikke at komme på et foto.

    God mandag
    Klem

    Charlotte

    SvaraRadera
  11. Precis som Du... gärna bakom linsen!! Underbara bilder har du ju hur du än vänder kameran!!
    Dessa militärfordon drog genom vår lilla stad för en vecka sen, en sen kväll....
    Nu får vi njuta av högtrycket denna kommande vecka!
    Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  12. Så känner nog de flesta! Du ser i alla fall så fin ut på bilden, men det är klart, en liten glimt av ditt ansikte hade varit kul också!
    Pumpan är färgglad och fin i det grå höstrusket som är nu. Här hos mig är det dis och gråväder varje dag, inte en skymt av varken sol eller himmel....
    Ha det gott fina Titti!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  13. Känner så väl igen mej -ingen linslus jag heller och jag tycker alltid att kameran liksom vränger till utseendet!
    Jättefin pumpa, men du är säkert vackrare! Tusen tack för din rara kommentar hos mej! Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Hahaha det där känner jag igen därför har jag valt en vit ros. Hade en Margurit förut men den hade någon annan åxå så det fick bli en ros.Vilka underbara bilder du har i dina förra inlägg njuter av dom än.
    Ha nu en bra vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  15. Jag trivs också bäst bakom kameran. Och visst behöver man en förstoringsspegel för att kunna fixa sig på morgonen. Det är bara så. Ha en härlig dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Er helt vild med billedet af dig, også selvom du kigger væk ;)
    Jeg tror der er mange der har det på samme måde. Det er sjovere bagved kameraet end foran Hihi...
    Det er et skønt græskar
    Rigtig dejlig dag

    Klem
    Lone

    SvaraRadera
  17. Trevligt och inspirerande att titta in till dig, både över mjuk mossa, lite tystnad och tankar kring profilering. :)
    Ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  18. Känner igen det där, hihi...ibland kan jag få något ryck och finnas på bild på min blogg eller insta....men mer sällan !!...men du är ju med på bild trots allt...fast på ett mer anonymt sätt, hihi...
    Ha en bra vecka !
    Kram

    SvaraRadera
  19. Så fin bild på dej, och såklart är hela du fin ! Underbara foton här inne hos dej, som alltid!
    Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  20. Beauty is in the heart, my dear Titti. You are a beautiful soul. xx Karen

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...