Bloggintresserade

lördag 23 september 2017

Mjuk mossa & så lite tystnad...


Eftersom jag har tid så passar jag väl på att göra ett inlägg!
Bot och bättring måste det bli på detta bloggande :)
Ja så var det då en helt vanlig lördag i september, hopplöst trist väder förstås.
Jag fick natten förstörd av ett evigt smattrande från någon märklig krigsövning 
som pågår här i området. Mötte en hel karavan av lövade militärjeepar igår.
Nä jag drar mig tillbaka till stranden, till vågskvalp och ett skönt lugn...



Till mjuk mossa och en mjuk tystnad...


Varm kram till er alla som kikar in här och gör bloggandet så
väl värt och så uppmuntrande kärt att fortsätta ett tag till! 
Ja bara så att ni vet...

Bästa kramen!

14 kommentarer:

  1. Vackert, vackert!
    Ha det fint
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Mjuk mossa och tystnad är fint. Även om du bloggar bara en gång om året skulle jag följa dig. Så fina bilder och så kloka ord. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Klart vi kikar in här, och njuter av vackra bilder och tar del av det du skriver! Hoppas förkylningen börjar ge sig!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder hos dig som alltid!
    Nu blir jag påmind av din rubrik att jag borde plocka lite mossa och annat material för att göra ett par höstkransar till dörren. Hösten är ju här och det med besked, regn och rusk här idag!
    Ha en fin kväll vännen!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  5. Sådana vackra bilder, Titti ... mossen är fantastisk.

    SvaraRadera
  6. Hello Titti!
    I admire your excellent, artistic photos.
    They are beautiful.
    Greetings from the rainy Poland.
    Lucja

    SvaraRadera
  7. It looks like a great weekend, Titti.

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder. Hoppas du får en lugn och lite solig helg. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Idag skiner säkert solen på dig? Inte här dock... men jag trotsar duggregnet och har bestämt mig för en promenad runt gruvan idag. Finns inget dåligt väder... hm.

    Höstkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  10. Beundrar dina bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Anonym10:46

    This is a good idea thank for sharing on the website
    หนังตลก

    SvaraRadera
  12. Du är verkligen en duktig fotograf! Här är det också grått och trist, knappt en hel soldag på väldigt länge.

    SvaraRadera
  13. Hei!
    Vakre og stemningsfulle bilder du tar.
    Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  14. Aha, du har fått besök av Aurora ;) Här är vi vana. Bor rätt nära ett skjutfält, så det händer att jag får njuta av kulspruteeld när jag rensar ogräs - fast det är ändå ett par mil så det låter rätt dämpat ;)

    Härligt med strand och lugn. Skulle så gärna ha velat ha lite brittsommar med solstol och bok nere vid vattnet, men så blir det nog inte. Fast både i går och i förrgår var det riktigt varmt och skönt här. Hoppas att det fortsätter ett par dagar till.

    Ha en fin dag!
    //Linda

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...