Bloggintresserade

fredag 23 februari 2018

En hel del onödigt...


Så var då äntligen veckan slut! Ja jag skriver "äntligen" för det har inte
hänt så mycket speciellt men ändå en hel del. En hel del onödigt...
Som att fått en släng av influensan, "råkat" raderat alla mina mail, haft
diverse dispyter med min gamla katt att hon snart får ha blöja om hon
inte kan träffa lådan, sovit helt uruselt och så har det snöat, snöat
och så snöat igen. Ja annars har det väl inte hänt så mycket...


Tog in några kvistar för ett tag sen och nu blommar det.
Päron, äpple eller körsbär? 
Har ingen aning men glad i hjärteroten blir man :)


Önskar er alla en riktigt skön helg nu!
Jag ska fortsätta bota mig med mängder av honung och
slötitta på OS från ett kuddfyllt soffhörn, heja Sverige!

KRAM

19 kommentarer:

  1. Vakker bilder
    med håp om Vår
    god helg til søte deg også
    klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvaraRadera
  2. Nu har hjon fått känslan, tyckte först att det var en Adventsstake. Så jädrans smart att förgylla det hela. Snart är det Mars, sen pang , bom kommer
    båren skall Du se

    SvaraRadera
  3. Men stackars dig, krya på dig!
    Min vecka har inte varit någon höjdare heller, huvudvärk, trött och trist på jobbet;) Men nu är fredagen här. Blommande kvistar inne nu blir man verkligen glad av. Skulle tagit med mig från landet, men glömde bort det.
    Kram och krya igen

    SvaraRadera
  4. Håll ut snart kommer våren...åtminstone hos er där nere ;))...vi lär nog få vänta på den !
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Hu för flunsan! Halva min familj ligger i flunsan, ja lilltjejen har väl precis tillfrisknat, så hon kommer iväg på sin fjällresa i morgon, men det var på håret... mannen ligger i soffan och är ynklig... själv väntar jag på om jag skall bli smittad eller inte...
    Krya på dig!!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Men så tråkigt med influensa, finns inget tristare en att vara sjuk. Krya på dig nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  7. Ja vilken vecka. Nu ska du ju inte bli sjuk igen heller. Hur går det med ingefäran och citronen? Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Vet du hva? Jeg tror det er kirsebær. God bedring! Klem Anne

    SvaraRadera
  9. Den där rostiga turkosfärgade burken som man skymtar på översta bilden ser galet fin ut!
    Krya på dig kära bloggvän!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Men... Du får koka dig en guldlatte att dricka!! Men... " kattskrälle" då...🐱
    Vitt, vackert & kallt, men nu längtar jag efter sol & värme jag med!!
    Önskar Dig en finfin lördag⚘
    Kram Kate
    PS. Och visst är väl Thailand fantastiskt....

    SvaraRadera
  11. Smukke billeder søde
    Jeg ønsker dig rigtig god bedring

    Klem Lone

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Så trist med flunsa. Jag fick rejält ont i halsen för ett par veckor sedan och är fortfarande snuvig. Det börjar dock gå över. Synd bara att det sammanföll med makens och min rundresa i Centralamerika. Tur att det finns medikamenter att stoppa i sig! Rundresan blev bra ändå. Har sett så mycket fantastiskt. Nu när jag ser ditt inlägg blir jag sugen på att pulsa ut i snön och klippa mig en kvist eller två. Längtar efter att komma igång med sådderna och efter att få påskpynta.

    Krya på dig!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  13. I'm sorry your week has not been the best. I hope you feel lots better and have a nice weekend. It's hot here in Florida so we had to hike in the morning...before the heat set in. Sweet hugs, Diane

    SvaraRadera
  14. Hoppas du nu kommit ur din tråkvecka. Inte kul när allt trasslar, framförallt hälsan. Snart ny fin vecka!

    Glad söndag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  15. Åhhhhh det er tegn på forår dine billeder. Håber du får det bedre.

    Klem Charlotte

    SvaraRadera
  16. Så trist att du fått influensan. Hoppas du snart är på benen igen. Vackra bilder som du bjuder på. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Tråkigt med influensa. Krya på dej och vill önska dej en skön söndag!

    SvaraRadera
  18. Ja varför är det alltid så... Det jobbiga landar i sjok gärna när man redan är mer eller mindre däckad. Men sista bildens ljusstake lyfter helt klart själen och humöret. Mailen kan du nog hitta i en papperskorg på datorn eller i programmet. Datorn tror nästan alltid att vi egentligen inte vill göra det vi tror att vi vill :)

    Kray på dig! Carina

    SvaraRadera
  19. Ja inte är et kul just nu, även om solen råkar lysa idag - men det är fortfarande -6 grader! Usch!!
    Tyvärr kan jag inte heller trösta mig med kaffe & bulle - vi dricker inte kaffe - och jag dricker inte heller choklad eller te. Men nyss åt vi lunch, en v arm macka med tomat, skinka och banan.
    KRAM/Susie

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...