Bloggintresserade

söndag 19 augusti 2018

Det löser sig nog...


En riktigt trött söndag är det idag...
Jag borde ju vara superpigg efter denna solrika sommar.
T o m sovit en stund efter frukost. Galet ovanligt och inte
alls likt mig! Känner mig trött i förväg av flytt och allt...
Så mycket som är positivt, men herregud hur ska jag hinna??
Och växthuset ska nedmonteras också!! Huset ska flyttstädas!
Ok, jag tar ett djupt andetag. Skulle behöva en vecka i
solstolen på Mallorca, vila och blanka dagar men det hinner
jag inte med just nu! Med andan i halsen stundar snart en
ny vecka och varför har man så mycket saker tänker jag?
Hälften kunde gott räcka! 1000 flyttlådor räcker nog inte!

Ja det råder lite flyttstress här. Och jag gillar inte stress.
Då kokar min hjärna ihop och tar en total timeout!

Det löser sig, vilket det alltid, alltid gör men ändå...

KRAM

15 kommentarer:

  1. i slut änden brukar allt lösa sig i alla fall. Men det är jobbigt när man känner hur allt bara växer och blir hur stort som helst.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Beautiful!! Summer is coming to an end but still there are so many lovely flowers in bloom. Fall is right around the corner. Wishing you a lovely weekend! kram!

    SvaraRadera
  3. Men vad kul! Stort grattis till flytten :-) Vad skönt att det blir ön direkt utan mellanlandningar. SKa bli kul att se var du hamnar den här gången :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj vännen! Ta det lugnt, det löser sig nog som du säger själv! Men stressa inte sönder dig, det vinner ingen på...♥

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det ordnar sig. Roliga saker går ju alltid att fixa även om man är trött. Vad bra att du tar växthuset med dig. Jag har varit hos sonen som nyss flyttat och jisses vad med saker man kan ha från en trea till en stor villa. Fast jag är lite avundsjuk. Skulle vilja flytta jag med på ett sätt fast inte vilja lämna mitt fina hus. Lycka till Titti, om jag bodde närmre skulle jag gladeligen hjälpa till. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Det kommer ordna sig, jag kände likadant. Ta hjälp av en firma om du kan/vill, med både flytt och flyttstädning. Det gjorde vi, så mycket värt. När är det beräknat att ni flyttar?
    Underbar bukett.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Do not stress! Things will work out!!

    SvaraRadera
  8. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera
  9. Är det inte precis så man känner inför varje flytt? HUR ska man ORKA? Men det gör man.

    Lycka till på färden mot Öland.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  10. Att flytta utan kaos och stress är nog inte det lättaste. Det brukar ändå ordna upp sig till slut. Häromdagen hittade jag två ouppackade bananlådor sen renoveringen för fyra år sen. Det gav mig en tankeställare.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  11. Please relax and take me time....as long as you need !!.....love from me Ria x ☀️☀️☀️

    SvaraRadera
  12. Linda imagem. Lindas flores. Cumprimentos.

    SvaraRadera
  13. Det är lätt att ge andra råd men det kommer att ordna sig även om det inte ser så ut just nu. Så roligt att du kan flytta till ön. Hoppas att du har ork att berätta för oss andra hur det går.

    SvaraRadera
  14. All my best!!!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  15. Låter spännande med en flytt. Du hinner säkert med vad du ska. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...