Bloggintresserade

söndag 17 februari 2019

Att vidga sina vyer...



Min man bokar och jag hänger på! Han älskar att resa och jag vill helst vara hemma.
Men när jag väl är på plats så är det bara att utforska & ta dagen som den kommer.
Det brukar bli bra och ack så nyttigt att vidga sina vyer då och då.
Han solar och jag upptäcker allt runt hörnet...


Vietnam. Så grönt, så vänligt och så himla vackert...






30 grader i solen och 30 grader i vattnet!








Jag saknar kvällarna, att få vila utan en klocka, utan en tv, bara få vara.
Jag saknar solen, värmen och att bara få vara där under parasollet.
Dock saknar jag inte de där eländiga myggbetten!!

Varm kram!

16 kommentarer:

  1. Wowww you are in Vietnam ....O my.....love Ria 💕💕

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Ser ut som en underbar semester, lite värme och god mat är ju aldrig fel.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Ser fantastiskt ut.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. I don't think I will get Steve to agree to an Asian vacation. He took way too many business trips there and no longer has an interest. But, we did just book a flight to Paris for June.

    SvaraRadera
  5. Ser verkligen ljuvligt ut, men så kan du ju också fånga det vackra! Härligt!
    Välkommen tillbaka till kalla Sverige... ;)
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Vilket underbara bilder och det ser verkligen varmt och härligt ut!
    Antar att du är åter till Sverige igen och kanske får vi uppleva våren lite tidigare, vem vet, men liiiite skeptisk är jag allt. Mycket kan hända ännu.
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Vilket spännande land! Tack för alla fina bilder du bjuder på.
    Jag har "bara" varit i Thailand en gång, sedan "fastnade" vi i Kroatien;).
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Lovely images Titti - I think from what you say that you must be home again now. So pleased that you have had such a lovely trip to Vietnam. I am off to some sun very soon, but I am the one that does all of the bookings in our family, and my husband is happy to follow.

    SvaraRadera
  9. Your photos show such a beautiful slow-paced trip. I would never have thought of visiting Viet Nam... I suppose because Viet Nam brings memories of the war and all the divisive protests in my country. That was so long ago, but such an integral part of my life when I was in college and then as a newly-wed to a husband in the Navy during the war.

    Your photos are a refreshing reminder that times change.

    Judith

    SvaraRadera
  10. Så herlige bilder. Ser ut som en fargerik og fin ferie. Mette

    SvaraRadera
  11. This looks divine to me! Enjoy!

    SvaraRadera
  12. Hei!
    Flotte bilder av et spennende land. Fortsatt god ferie! Klem Anne

    SvaraRadera
  13. Härligt med sol och värme och vackra bilder!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  14. Oh, va härligt det ser ut.
    Verkligen så viktigt att vidga sina vyer, det ger mer förståelse.
    Antar att du är tillbaka i Sverige nu.

    SvaraRadera
  15. Sikke en oplevelse det må have været, og som sædvanlig flasher du de skønneste billeder, og man føler næsten at være der selv. Tak for et dejligt indlæg.

    Rigtig god aften og klem
    Lone

    SvaraRadera
  16. A beautiful change of scenery! Lovely photos! Glad you could go xx Karen

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...