Bloggintresserade

söndag 21 januari 2018

Balsam för min själ...


Hur fort kan en helg gå?? Man tar ett djupt andetag på fredagen, gonar in sig i
 soffhörnet med lite goda popcorn och så vips är det söndagseftermiddag igen...


Ny vecka och nya utmaningar stundar. Grötmorgnar och så en 
skrällande väckarklocka som ringer alldeles för tidigt!


Ska mot Öland i veckan. Det är upplyftande och uppiggande! Som det bästa
och mjukaste balsam för min själ att bara få komma hem en liten stund :)

KRAM

17 kommentarer:

  1. En helg kan gå hur snabbt som helst verkar det som. I morgon skräller klockan här också för ovanligheternas skull. Vi har en tid att passa, ska lämna in bilen.
    Ha en fin söndagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. I always enjoy looking at your photos.

    I have only visited my Norwegian relatives in the summer, but your pictures make me think of them in the different seasons.

    SvaraRadera
  3. Ja, en weekend går hurtigt :)

    SvaraRadera
  4. Ja man undrar hur fort en helg kan gå... Vem kom på att det skulle vara bara två lediga dagar och arbete i fem;)? Så vackert du fotat!
    Åh så härligt och mysigt att du ska vara på ditt älskade Öland i veckan.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Vackert med sten, i både valv, hus, mur och strand. Det ser så kallt ut, hoppas din Ölands-resa värmer själen för resten av vintern. :)

    SvaraRadera
  6. Åhh så härligt det låter, grötfrukost och Öland. Det landar alltihop som en mjuk krockkudde i min mage. Härlig magkänsla med andra ord, kan ju inte bli en bättre start på veckan.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  7. Hej Titti!
    Ja, nog passerade denna helg förbi alltför snabbt!!
    Hoppas du får härliga stunder på Öland! Kan tänka mig att det är bra vackert i vinterskrud!
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Visst är vi "förunderliga" alla människor har något som De längtar efter.
    Jag för min del tänker mycket på min barndom. Så mycket de hade att göra.
    Skulle vilja veta lite hur min mamma tänkte och tyckte.Det är väl att jag själv är så gammal nu,ärker också att jag inte kanske är som jag borde vara.

    SvaraRadera
  9. Har det akkurat som du, men sannelig er det ofte mandag og fredag. Skulle ønske fredag til søndag varte en evighet. Jeg savner havet både høre, lukte og se det.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  10. Beautiful photos!! The water looks so inviting.

    SvaraRadera
  11. Jaa helgerna går fort....men snart är vi där igen, hihi...
    Vintrigt här iaf och det tackar man för !...men nu ser man snart framemot vår !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder vare sig det är tulpaner kaffe eller portar jag njuter så av dina bilder. Ibland vet jag inte vad jag läst för bilderna talar mer till mig än texten. Öland i alla ära men inte på vintern för mig.
    Ha det gott och njut
    Kram Meta

    SvaraRadera
  13. Vackra bilder, Titti! Jag vet att det var en vilsam tid!

    SvaraRadera
  14. Njut och ha det gott på din ö.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  15. Magiska bilder....man vill tillbaka till Öland omedelbart ju...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  16. Hi Titti,

    Yes, the weekends always seem to go so fast and before we know it, it is Monday again.
    Happy week
    Hugs
    Carolyn

    SvaraRadera
  17. Those pictures of Öland have uplifted me too! Sarah x

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...